Inlägg från: TessLiihten |Visa alla inlägg
  • TessLiihten

BF juni/juli

Hej!

Jag hänger gärna på här. ?

Jag plussade i söndags den 15 november. BF 19/7-2016

Är i v 6 (5+2) idag. 3:e barnet. ?

Har en pojke född 2010 i september 

Och en dotter född 2014 i februari

Och nu får jag en sommarbebis. 

Härligt. 

Hoppas dock allt går som det ska. Har 6 missfall i bakgrunden. Så lite orolig är man. 

Ska fylla 32 i december.

Jag ska köpa ett clearblue digital test med veckoindikator idag, för att jag vill se om det har höjt sig från 2-3 till 3+

Jag har 6 mf/MA i bagaget, så jag är ju lite nojjig. Men än så länge verkar det går bra. Men man vet ju som sagt inte... :(

Jag gjorde ett nytt digitalt test för att se om siffrorna ökat. Men det står fortfarande 2-3. 

Jag gjorde ett sådant test i måndags, kan det vara därför det inte höjts? För att det gått mindre än en vecka? 

Lite smått orolig nu.

• TessLiihten

Nytt clearblue digital idag exakt 7 dagar sen jag gjorde mitt första digitala som visade 2-3. Visar fortfarande 2-3. ???? Vad kan det betyda?

• TessLiihten
    En del av oss skrev 2015-11-23 21:51:33 följande:

[quote=76038497][quote-nick]TessLiihten skrev 2015-11-23 21:17:11 följande:[/quote-nick]

Nytt clearblue digital idag exakt 7 dagar sen jag gjorde mitt första digitala som visade 2-3. Visar fortfarande 2-3. ???? Vad kan det betyda?

[/

Tog du det på morgonurin? Annars kan ju urinen ha varit för utspädd när du testade. Jag var också rädd för samma sak så jag väntade alltid 8-9 dagar sedan senaste digitala och använde morgonurin. Jag fick 1-2 den 23 okt och 2-3 den 31 okt och 3+ den 9 november.

Nu är ju veckoindikatorn på CB digital 92% säker. Jag har själv varit med om en gång att jag fick 3+ redan 18 dagar efter ÄL vilket inte borde vara möjligt.

Gjorde på kvällsurin igår och morgonurin idag. Och det står fortfarande 2-3. 8 dagar sedan första digitala idag.
  • TessLiihten
    En del av oss skrev 2015-11-24 09:32:32 följande:

[quote=76039816][quote-nick]TessLiihten skrev 2015-11-24 09:11:58 följande:[/quote-nick]

Gjorde på kvällsurin igår och morgonurin idag. Och det står fortfarande 2-3. 8 dagar sedan första digitala idag.

[/

Oj då vet inte alls vad visade det innan då? Nu är ju inte indikatorn helt 100 men förstår att du blir fundersam. Vad visar vanligt test då?

Vanligt test visar starkt plus

• TessLiihten
    Bjoork skrev 2015-11-23 21:19:41 följande:
    Är du orolig tycker jag du ska boka in ett VUL privat istället kanske, ibland kan det hjälpa, dessa graviditetstest kan skrämma en för mycket.
    Har bokat in ett den 10 december, men kanske kan få min bm att klämma in mig den 2 december så jag kan bli lite lugn. Dom har ju den utrustningen där.
  • TessLiihten
    En del av oss skrev 2015-11-24 10:13:16 följande:

[quote=76040100][quote-nick]TessLiihten skrev 2015-11-24 10:07:32 följande:[/quote-nick]

Vanligt test visar starkt plus

[/

Skönt det, men vet inte varför inte digital slår om, kanske är precis vid omslag till 3+ om någon dag eller att du drack mycket vätska igår eller så så at urinen inte var så koncentrerad. Vet att det fanns en bild hur strecken ser ut inuti testen på svga graviditetstesttråden på planerar barn igår.

Jag slår ju om till v 6+0 imorgon. så kanske kan vara det. men jag ska kolla hur det ser ut...
  • TessLiihten
    TessLiihten skrev 2015-11-24 10:17:14 följande:

Jag slår ju om till v 6+0 imorgon. så kanske kan vara det. men jag ska kolla hur det ser ut...

Tog bild på remsorna och det har ju ökat i styrka.

Översta ör första, andra det andra, det tredje i går kväll och det understa idag.

• TessLiihten
    En del av oss skrev 2015-11-24 11:03:16 följande:

Jag tycker det ser bra ut Tess

Ja jag blev lite lugnare när jag såg hur pass mycket det ökat.
    Och jag börjar få tillbaka lite mer symtom nu.

Just nu har jag som mensvärk i magen. Känner mig hungrig hela tiden, lätt ömma bröst. Inte börstvårtorna utan hela brösten. Kissar lite mer

Svar på tråden BF juni/juli