Inlägg från: MrsLovisa |Visa alla inlägg
  • MrsLovisa

BF juni/juli

Hej allihopa

Tänkte se om man kan hoppa in här? Jag är gravid med mitt andra barn, bf 20/6. Bor i Kalmar och har en son på 11 månader

• MrsLovisa
    Enamorada skrev 2016-01-27 05:51:22 följande:

Välkomna tjejer, tyvärr inte så mkt aktivitet i tråden för tillfället men kanske kommer igång igen...

Hur mår ni alla?

Tackar

Jag mår personligen toppen! Känner det fladdrar i magen och har rul på torsdag så håller tummarna att allt är okej där inne.
  • MrsLovisa

Nä va kul!! Då har vi samma bf Tiana Dock hoppas jag på någon dag innan så man slipper ligga på bb under midsommar vore trist!

Nästa möte med min barnmorska är 7 mars, blir så sällan när man väntar nr 2 verkar det som...

• MrsLovisa
    Tiana skrev 2016-01-27 10:39:19 följande:

Jag fick mitt 1 mars, jag är förstförderska och tyckte det var långt till dess, kommer vara i 24+0 då, men får ju anta att de vet vad de gör  Verkar vara många gravid nu så det är ont om tider.

Ja men det är långt för en förstföderska men det är väl ont om tider nu. Jag ska på glukosbelastning v26 och då träffar jag barnmorskan.
  • MrsLovisa

Såg att jag ökat 5kg och är i v23 med sonen gick jag bara upp 10kg men nu blir det nog mer. Har redan börjat samla på mig en massa vätska verkar det som. Vikten är inte det viktigaste men har man som jag redan +15kg övervikt sedan tidigare så är jag rädd för knäna och foglossningen, som redan nu är hemsk!!

Svar på tråden BF juni/juli