BF juni/juli
Men så här då: vill ni gå med, skicka ett PM till mig med namn så kan jag lägga till er :)
Imorgon ska jag på hälsosamtal om kost, alkohol och sådant. Ska bli kul att få börja gå hos barnmorskan igen även om det inte blir så ofta nu i början :) är i vecka 7 (6+2) idag
Idag fick jag börja använda mammabyxor... Alla mina jeans/tights sitter åt så jag mår illa hela tiden och mina vanliga tygtights rullar ner under magen... Men vilken befrielse det var! Knappt mått illa alls under dagen (enbart när det gått 3-4 timmar utan mat i magen.
Gick in i vecka 8 idag! Är lite trött, fryser som en tok och mår illa. Intagit 2 frukostar och lite choklad ^^ Snart lunch också.... Jag måste verkligen äta hela tiden för att inte må illa... Någon mer som har de så :(
Ringde MVC idag och dom sa att jag kunde köpa ingefärskapslar på hälsokosten, så det är gjort nu och kapseln höll i idag ca 1,5-2 timmar iallafall och ska ta dom 1-3 gånger per dag. Så hoppas jag får lite mindre illamående.
Inatt fick jag tvinga mig upp vid halv fyra å äta lite fil å flingor pga illamåendet!! Orkar inte med detta :(