• MrKilmister

Skicka hem dess flyktingar

Nerfherder skrev 2015-10-27 13:47:59 följande:

Ny dag, nytt nick. Samme gamla suffering.

Du har aldrig förstås aldrig slagits av tanken att fler än en person har reagerat på din uppenbara ovilja att vilja komma framåt i en debatt istället för att beslå debattörer med diverse epitet när de inte tycker som dig? Troligen inte eftersom som en sådan tanke skulle tvinga fram en självrannsakan som skulle kunna bli jobbig.

Har du förresten läst Volouptious Shalimars inlägg igen, och kanske lyckats tillgodogöra dig vad hen egentligen skrev? I så fall kanske en ursäkt för "missförståndet" vore på sin plats?
  • MrKilmister
    Nerfherder skrev 2015-10-27 14:37:03 följande:

Ja, och det du påstår stämmer inte. Förresten, du skriver på ett sätt som gör dig lätt att känna igen. Tänk om jag skulle börja skriva anonymt ist, vem skulle du då hacka på?

Vad är det som inte stämmer undrar en ju då? Jag hoppas att mitt sätt att skriva känns igen då gör det ju inget att jag inte orkar bemöda mig om att skapa ett alias. Jag har med detta inlägg skrivit totalt 4 st inlägg i detta forum, mycket riktigt med enda syfte att hacka på dig. Något jag kommer fortsätta göra så länge du fortsätter "debattera" på det oerhört självgoda sätt som du gör. Om du skulle få för dig att vilja skriva anonymt så skulle jag inte sörja särskilt mycket över det. Jag har annat att roa mig med också, förutom att påpeka dina brister. Men jag tror att risken är liten eftersom ditt ego verkar vara alldeles för stort för att erkänna det nederlaget.
  • MrKilmister
    Nerfherder skrev 2015-10-27 15:06:07 följande:

Kul, du har inget bättre för dig. Lycka till.

Nej, just nu så känns det som en helt riktig prioritering. Tack så mycket för lyckönskningen!

Jag noterar för övrigt att du din vana trogen inte svarar på direkta frågor. Varför gör du inte det?
  • MrKilmister
    Nerfherder skrev 2015-10-27 15:24:26 följande:

För att ge dig en bra start, på ditt offtopic klagande

Jag tror du ljuger! Jag tror att det beror på en bristande förmåga att erkänna dina fel. Och innan du hinner ställa frågan, nej jag har ingen källa på det.

Nu ska jag göra något som faktiskt prioriterar högre än att prata med dig, nämligen åka hem och umgås med min familj. Men du behöver inte vara ledsen för det. Imorgon är en ny dag och jag misstänker att du inte kan hålla dig ifrån klavertrampen då heller, vilket innebär att vi hörs igen då!

Kram så länge
Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar