todo nada skrev 2015-11-04 14:39:07 följande:
Vem är "er"? Och vad är det dessa "er" som du associerar med mig, har "haasplat ur sig" för "massa" som "inte stämmer"?
Fast det var väl väntat att du skulle börja generalisera mig också, det gör du nog med alla som inte smeker din galna bild medhårs.
Ja, Aftghanistan och Irak är ju rena paradisen på jorden. Det är därför Sverige och USA förlänger sin millitära närvaro i landet.
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=...
Att du inte tar dig en liten charter till det krigs fria landet Irak?
www.svd.se/is-framfart-i-irak-visar-regeringe...
Ja, avpixlat är ju kända för att förmedla en objektivitet i de nyheter de rapporterar om. Det tycker nog de flesta som bor i drömmlandet hittepå som ligger i fantasigalaxen.
Är det inte fruktansvärt dumt att bosätta sig på en plats där majoriteten av de som bor är människor man ogillar?
Men vad säger du, vill du inte bo i Afghanistan?! Det som är så trevligt! Den enda nackdelen jag kan se är att man som kvinna blir stenad om man är otrogen, men herregud, då får man ju skylla sig själv faktiskt! Förstår inte varför folk flyr från ett så trevligt ställe! Tror jag ska köpa sommarstuga där, huspriserna lär ju vara rätt överkomliga! Vad säger du om att gå ihop och köpa en mysig liten tomt utan för Kabul?