Inlägg från: Anonym (Visit Sweden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Visit Sweden)

Skicka hem dess flyktingar

Anonym (Bullseye) skrev 2015-10-29 17:33:46 följande:

Frukta inte kära svenska medmänniskor! Ty SDs kampanj i utlandet till de som tror att de kan fly hit har börjat ta form.

(Känsliga läsare varnas, det förekommer arga män på bilden)

Oj!

Hoppas SD:s kampanj blir mycket riktad. Annars kommer turistnäringen i Sverige att drabbas hårt. Det där är ju en bild som kan få vem som helst att hålla sig så långt borta från Sverige som möjligt.

Men man måste ge SD en eloge för att de har en mycket effektiv propagandaapparatDemon
  • Anonym (Visit Sweden)
    Anonym (godmorgon) skrev 2015-10-29 18:07:52 följande:

Ännu en verbal spya utan nått konkret så det sista jag skriver om skitet du postar.

Adresser var till dom utsatta så man kunde överklaga utan att få aggressiva barbarer från medeltida våldskultur som granne helt plötsligt, det är inte gynnsamt nånstans speciellt om man har barn av den kvinnliga sorten.

SD är en folkvald regeringsparti enligt undersökningar är även den största nu när din sektledare regerar landet emot vad folket tycker, inte undra på att förtroendet för regeringen har aldrig varit så långt i historien.

Nej, dom flyr inte från våld, dom flyr med våld för att få nått vi har byggt upp, viss skillnad där.

Flytta till rosengård eller några av Stockholms eller Göteborgs förorter så kan vi se vad som är skadligt för samhället.

Glöm inte en sådan med dig.

www.svt.se/nyheter/regionalt/blekinge/butikspersonal-i-ronneby-utrustas-med-skyddsvastar

Oj. 

Så SD är ett regeringsparti nu. Jösses. 

Här hänger man inte med. Det är nog lika bra att emigrera. Jag skräms av deras senaste annonskampanj!
  • Anonym (Visit Sweden)
    Anonym (FL-medlem) skrev 2015-10-29 20:06:06 följande:
    H*n menade alldeles säkert riksdagsparti
    Tror att hen är sverigedemokrat och efter vad jag har hört har de inte råkoll på skillnaden mellan regering och riksdag. Kan ju ha fel förstås, men hen skriver också "aggressiva barbarer från medeltida våldskultur" och så är det vä bara sverigedemokrater som uttrycker sig om flyktingar.

• Anonym (Visit Sweden)
    FDFMGA skrev 2015-10-29 20:28:11 följande:
    Det går ju att anmäla ett sådant inlägg om du tycker att rasismen inte hör hemma på ett familjeforum.

Själv tycker jag att det är intressant att följa SD-aktivisternas radikalisering. Det går tydligt att märka skillnaden mellan språkbruket innan Åkesson proklamerade aktivism och efter.

Jag anmäler ogärna SD-klanens uttryck. Jag menar att radikaliseringen har gått så långt att de börjar stöta bort personer som trots allt har sin förankring i västerländska tänkesätt och demokrati.
    Tack. Nej de får gärna skämma ut sig för min del. Någon borde nästan starta en tråd där man samlar citat från Familjelivs sverigedemokrater. Tråden kunde ju ha rubriken "Citat från aggressiva barbarer från en inhemsk våldskultur". 
  • Anonym (Visit Sweden)
    Anonym (Mycket vill ha mer...) skrev 2015-11-11 20:58:30 följande:
    Ne ja håller med skicka hem dom som inte tar seden dit dom kommer..
    Det var ett infernaliskt gnäll om SD. DE har INTE blivit hemskickade. De valde själva att prioritera bort riksdagsarbetet för att dela ut flygblad där de kallar sig svenska folket.

Vilka clownerTomte
Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar