Inlägg från: Anonym (Mycket vill ha mer...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mycket vill ha mer...)

Skicka hem dess flyktingar

Mycket vill ha mer, otacksamma människor... Man får ta seden dit man kommer... Undra hur mycket röster SD får i nästa val... Oavsett extremister eller inte....

Självklart är man oroligt för vad som kommer hit..dock vill ju dom flesta integrera sig i samhället till skillnad från tiggarna på gatan utanför varenda affär! Igår satt det två svenska tjejer 13årsåldern i shoppingcentrumet något skämmigt, några klasskamrater kom fram till dom, då vart tjejerna sura på dom o sa "gå härifrån ni förstör ju allt"...

HenryIronstead skrev 2015-10-30 14:53:42 följande:

NÄE är det sant?? Om jag gått i deras skola hade jag skrattat ut dom. Så skämmigt!

Vart är samhället påväg... Dom hade väl fått ihop 40:- i småmynt, hade det vart mina barn som suttit där hade ja blivit skogstokig..

Vad är det med dessa flyktingar som vägrar gå av bussen igen... Så jävla respektlöst!!!

Nerfherder skrev 2015-11-08 10:19:14 följande:

Du får väl åka dit och hjälpa till på plats.

Dom borde köra hem dom som vägra gå av, lättfixat..

Bättre att åka dit man får komma sen så får man göra som alla andra människor i Sverige kämpa för att försörja sig.... Flyktingboende eller bo hos mamma o pappa så får ju alla stå i kö för eget boende skillnaden är att flyktingarna får att på silversked...Sen beror ju på hur kräsen man är, men tak över huvudet och mat i magen får dom och då förstår inte jag varför man gnäller och gör så alla andra flyktingar får dåligt rykte för att idioter på en buss vägrar kliva av...

Nerfherder skrev 2015-11-11 08:31:30 följande:

Dessutom har de bett om ursäkt

Lite sent påtänkt...
    Nerfherder skrev 2015-11-11 13:35:57 följande:

Men ändock

Antingen står man för det man säger o gör eller så håller man käft och tar seden dit man kommer... Men tydligen tror dom man kan bete sig hur som helst, för att sen be om ursäkt...Nej tack...
    Nerfherder skrev 2015-11-11 15:42:06 följande:

Så det spelar ingen roll, vad ska vi göra med de nu? Kasta ut de?

Relativt bra förslag från din sida
    Nerfherder skrev 2015-11-11 18:23:24 följande:

Kom med bättre, då

Ne ja håller med skicka hem dom som inte tar seden dit dom kommer..
    Nerfherder skrev 2015-11-13 17:27:48 följande:

Och jag har typ läst på internet att typ utomjordingarna typ kommer att landa imorgon typ.

Högst troligt vore ju jävligt häftigt, tycker inte du det? Klart det inte bara finns vi i hela universum, då är man ju jävligt naiv om man tror vi är den enda levande planeten... Dom är nog redan här ska du se
    Nerfherder skrev 2015-11-13 20:49:56 följande:

Eller så missade du helt min poäng.

Haha eller?....det är något du får fundera på
Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar