Skicka hem dess flyktingar
Mycket vill ha mer, otacksamma människor... Man får ta seden dit man kommer... Undra hur mycket röster SD får i nästa val... Oavsett extremister eller inte....

Mycket vill ha mer, otacksamma människor... Man får ta seden dit man kommer... Undra hur mycket röster SD får i nästa val... Oavsett extremister eller inte....

Självklart är man oroligt för vad som kommer hit..dock vill ju dom flesta integrera sig i samhället till skillnad från tiggarna på gatan utanför varenda affär! Igår satt det två svenska tjejer 13årsåldern i shoppingcentrumet något skämmigt, några klasskamrater kom fram till dom, då vart tjejerna sura på dom o sa "gå härifrån ni förstör ju allt"...

NÄE är det sant?? Om jag gått i deras skola hade jag skrattat ut dom. Så skämmigt!

Vad är det med dessa flyktingar som vägrar gå av bussen igen... Så jävla respektlöst!!!

Du får väl åka dit och hjälpa till på plats.

Bättre att åka dit man får komma sen så får man göra som alla andra människor i Sverige kämpa för att försörja sig.... Flyktingboende eller bo hos mamma o pappa så får ju alla stå i kö för eget boende skillnaden är att flyktingarna får att på silversked...Sen beror ju på hur kräsen man är, men tak över huvudet och mat i magen får dom och då förstår inte jag varför man gnäller och gör så alla andra flyktingar får dåligt rykte för att idioter på en buss vägrar kliva av...

Dessutom har de bett om ursäkt

Men ändock

Så det spelar ingen roll, vad ska vi göra med de nu? Kasta ut de?

Kom med bättre, då

Och jag har typ läst på internet att typ utomjordingarna typ kommer att landa imorgon typ.
 vore ju jävligt häftigt, tycker inte du det? Klart det inte bara finns vi i hela universum, då är man ju jävligt naiv om man tror vi är den enda levande planeten... Dom är nog redan här ska du se
  vore ju jävligt häftigt, tycker inte du det? Klart det inte bara finns vi i hela universum, då är man ju jävligt naiv om man tror vi är den enda levande planeten... Dom är nog redan här ska du se   

Eller så missade du helt min poäng.