Inlägg från: Anonym (FL-medlem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FL-medlem)

Skicka hem dess flyktingar

Voluptuous Shalimar skrev 2015-10-27 18:28:46 följande:
    Ingen idé att svara dig eftersom dina bemötanden tydligen går ut på att kopiera mina inlägg och snurra ett halvt varv. De som följt våra turer vet ju vem som skrivit vad först. Men ha så kul med detta.
  • Anonym (FL-medlem)

Vad var det för fel på min källhänvisning?

Att Mohammed var näst vanligaste namnet i Skåne, Elias i topp, men Mohammed klättrar naturligtvis.

Den nationella statistiken (från 2011) ses på en bild i denna artikel från 2012: (klicka bland bilderna i topp av artikeln för att hitta denna)

www.sydsvenskan.se/malmo/skanes-vanligaste-namn/

Bilden är samma som nedan:

• Anonym (FL-medlem)

Förlåt, Malmö ska det vara, inte Skåne.

• Anonym (FL-medlem)
    Anonym (Visit Sweden) skrev 2015-10-29 18:20:34 följande:
    Oj. 

Så SD är ett regeringsparti nu. Jösses. 

Här hänger man inte med. Det är nog lika bra att emigrera. Jag skräms av deras senaste annonskampanj!
    H*n menade alldeles säkert riksdagsparti
  • Anonym (FL-medlem)
    Anonym (Visit Sweden) skrev 2015-10-29 20:14:20 följande:
    Tror att hen är sverigedemokrat och efter vad jag har hört har de inte råkoll på skillnaden mellan regering och riksdag. Kan ju ha fel förstås, men hen skriver också "aggressiva barbarer från medeltida våldskultur" och så är det vä bara sverigedemokrater som uttrycker sig om flyktingar.
    Det har jag ingen aning om och är heller inte intresserad av att diskutera.
  • Anonym (FL-medlem)
    Anonym (sorry) skrev 2015-11-03 14:27:44 följande:

Bor man i nån verklighetsfrånvänt fantasibubbla så kan man kanske få det till "medmänniskor".

På jorden är det våra medmänniskor som tar smällen just nu som det enda vi tar av tillsynes obegränsat våg av människor som anser sig kunna kräva välfärd av oss.

Det håller inte, vi har passerat gränsen, för att korthuset inte ska falla sönder helt måste vi tyvärr skicka den sista vågen, 2-500 000 som har anlänt senaste åren.

Varenda en som har nått i huvudet ser ganska tydligt att det som händer nu är inte krigsrelaterat när det flödar hit folk från hela världen.

Kartan jag postade innan speglar situationen rätt bra, såvida inte tredje världskriget har börjat och vi har missat det så flyr dom inte ifrån, dom flyr till.

Vi ser, "Sorry", vi är många som ser.
  • Anonym (FL-medlem)
    Anonym (Humpe) skrev 2015-11-16 10:29:23 följande:

Källa på att Sverige ALLTID haft ett bra välfärdssystem!

Så är det ju inte! Vi har bara haft det de senaste sextio-sjuttio åren!
Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar