Voluptuous Shalimar skrev 2015-10-29 18:17:36 följande:
Ni tjatar om källor hit och dit men de enda källor ni själva kan komma med är "så tycker jag" eller "det står i Expressen/på avpixlat/jag läste det på fejjan/flashback så då MÅSTE DET JU VARA SANT ELLER HUR!!!!!111!!!"
 När jag ber om en källa är det för att jag vill gå till grunden med varifrån något kommer. I denna tråd verkar "KÄLLA PÅ DET?!?!?!?!?!?" användas rätt frekvent och mer som ett sätt att undvika att svara på en fråga. 
 Och inte fattar man vad man ska svara heller eftersom KÄLLA PÅ DET?!?!?!? i vissa fall besvaras med "för så tycker JAG!!!" och i andra fall med "vaddå källa, har du KÄLLA PÅ ATT FRÅGA DET?!?!?!?"
 Förutom detta källhistoriska tjat rabblas en hoper floskler och trams som det inte ens är idé att svara på eftersom ingen verkar förstå svaren utan bara upprepar samma floskler. What's the point?
Du säger ju att källor som SVT, Expressen, Aftonbladet, P3, DN osv inte räknas som källor för att det är lögner.
Du har enbart sagt att all media ljuger och att flyktingarna inte alls är kvar på bussarna att allt vart ett missförstånd. Att det löstes med kommunikation, men ändå så kommer det ständigt nya källor som du avvisar för att all media ljuger.
Sedan toppar du av med att säga att man inte kan säga att man PERSONLIGEN TYCKER NÅGOT utan att hänvisa till en källa om man gör det. Om man visar upp massor med artiklar och klipp och sedan säger att detta är ifioti så vill du ha en källa på varför man tycker det är idioti inte källa till bakgrunden utan till ens eget tyckande.
Det är ju bara att förlöjliga hela konversationen.
har du så jävla lite fakta att komma med att du går in på nivån att man måste lägga fram källor till persoliga åsikter??