Skicka hem dess flyktingar
Herregud. Den där bilden kan ju skrämma vettet ur den modigaste. Är det Ekeroth med röret i högsta hugg?

Herregud. Den där bilden kan ju skrämma vettet ur den modigaste. Är det Ekeroth med röret i högsta hugg?

Vet någon om de sitter kvar på bussarna

Ja det är verkligen HEMSKT VIDRIGT hur dessa ..... (fyll i okvädingsord själv) beter sig när de kommer till en annans land. "Maten är inte god, för långt ifrån en storstad, finns inget att göööra här" wtf!!!! Tror de vi är Apollo, Fritidsresor, Ving eller vad?

Då tolkar vi ordet olika, för mig är medmänniskor dom som lever fredligt i min närhet, inte dom som flockas här nu på jakt efter bidrag.
På samma sätt som jag inte skulle kalla den beväpnade Ahmed som säljer droger utanför mitt hus för min medmänniska så sträcker jag inte mig att kalla dom som strömmar hit nu för det.
Kollar man lite på kartan
www.lucify.com/the-flow-towards-europe/
Så ser jag användning av ordet krig, däremot inte flykting.
 Jag som spelade mycket strategispel i yngre dagar skulle nog kunna benämna det som händer nu med ett annat ord som börjar på I.

Nej knappast. 10% kanske. Antagligen färre.  
Någon som vet hur det gått på den skånska slätten? Är nyadeln nöjd med sina boningar?

Du och dina floskelkompisar som konsekvent kan inte hålla sig till ämnet. 
hamnar man i en "diskussion" med nån av er så ser det komiskt likt detta   
Leffe summerar invandrings debatten på en minut, begåvad man detta. 

Du har helt rätt att det finns oroliga områden och fattiga områden, det är inte likvärdigt med att vara en "krigsflykting".när man framför att ansvara för sitt liv anser att eu ska bjuda på kalaset. 
Igen bör du klicka på länken med kartan. 
Avpixlat bland många andra tidningar tar ofta upp saker som masspsykosmedia blundar för helt, som vapen på asylboende, vapen alltså. 
Avpixlat som bland annat nyligen avslöjade hur Migrationsverket försökte sopa våldtäkt på tre årig barn under mattan. 
Det var fruktansvärt dumt att släppa in folk från tredje världen som förslummade och islamiserade hela områden, helt rätt. 
I vanlig ordning när det kommer till floskelgänget, dumt att se sitt område förslummas över en tid, nej, väldigt trist att bo i ett område i sverige där svenskar hatas och ses som nått sämre, väldigt. 

Hahaha *asg*asg*asg* Det är väl iallafall bättre än att göra som du! 
Nöffe, mannen utan egna åsikter!

Nej, Sverige har ingen skyldighet att finansiera folk som förstör/förstört sina egna länder och istället för att bygga upp dem väljer att flytta till ett bidragsparadis. Om det inte varit bidragen som lockat hade de stannat i något av alla de andra länderna som finns i världen.

[quote=75968730][quote-nick]SpanskaFlugan skrev 2015-11-06 16:59:40 följande:[/quote-nick] 
                      Lär dig citera korrekt. Blir lättare att bemöta dina "inlägg" då. Men om jag ska försöka tolka ditt "argument" så går det ut på att alla som visar medkänsla för de som har det sämre ska flytta? Hur hjälper det de som flyr tycker du? Och hur tror du det går för Sverige om majoriteten av Sveriges skattebetalare flyttar till Somalia? Känns som du mest vill få till ett litet "slagkraftigt" svar enligt formulär 1A på på Avpixlat.... 
Flyr från vad? Hur tror du det går när majoriteten i Sverige tjänar lika "mycket" som de i Somalia?