Amning
Vet inte riktigt vart jag ska börja... Min lilla är fyra veckor gammal. Det känns som att hen aldrig är nöjd. När hen ammar är det sällan hen ligger lugnt och fint och äter utan det fäktas och tar/släpper och håller på så. Främst på kvällar och nätter, ibland känns det som att hen inte äter alls... Hen går upp fint i vikt, iaf förra veckan när vi var på BVC sist så det verkar ju ändå som att mat finns. Jag önskar att jag tyckte att det var fint att amma men det gör jag verkligen inte, vill bara gråta varenda gång och jag räknar ner till jag i te "måste" amma längre för hens skull.... Ibland går det en timma mellan amningarna och någon gång har det gått nästan fem. Det känns som att detta tar bort hur jag vill kunna njuta av min bebis. Nu gör jag det inte alls utan tycker bara det är jobbigt att det inte funkar och bebis aldrig verkar helt nöjd. Sover gör hen i vagnen när man är ute och går eller i bilstolen, men jag känner mej helt jävla slut rent ut sagt. Känner mej så dålig som inte fixar detta och jag önskar bara hen blev större så jag slapp detta...