• Nightrod

Vuxenmobbning

Jag har lärt mig att i sådana fall skall man va  lugn som en filbunke och ifrågasätta personen med kritik. Inte privat mot henne utan framför hela gruppen när hon kommer med sina kommentarer

ex.
    Jaha du tycker jag är tjock, ja det kan ju stämma jag har ju deffenetivt lite att ta i och hålla om, men det är ju å andra sidan mitt problem så varför känner du att du behöver kommentera det?

detta sätt gör dig till den större personen och de andra hör att du är lugn sansad och samtifigt inser de hur dum den andra personen är som fäller sådana kommentarer, Du får plus den andra regält minus

• Nightrod

Två saker

Konfrontera inte personen provat, dessa människor skiter i sådant och kan snarare dra upp detta också framför andra.

När du svarar som jag sa i ovanstående inlägg, säg inget personligt dumt om henne för då förlöjligar du dig själv

tex
    Du är tjock
    Hellre tjock än smal och spinkig

• Nightrod
    Sandra8978 skrev 2015-10-30 13:26:09 följande:
    Om TS följer vårt råd kan TS säkert bli få ett rejält adrenalinpåslag medans situationen pågår.

Försök komma ihåg att ingen annan vet hur hårt och snabbt ditt hjärta slår TS, det är det bara du som känner. Om du skulle skaka lite på rösten kommer alla att förstå att det är för att någon är otrevlig mot dig, det kommer bara ge dig sympati från alla som inte är fittiga jävla mobbare, och fittiga jävla mobbare behöver du inte bry dig om.
    nu körde du lite
    me myself and I
    när du kommenterade ditt eget inlägg och sedan sa "våra råd" Flört
  • Nightrod
    Sandra8978 skrev 2015-10-30 13:49:58 följande:
    Tänkte ditt råd var ganska likt mitt ^ ^ 
    förstod det, men var tvungen att jävlas lite, det är ju trotts allt fredag och halloween..
Svar på tråden Vuxenmobbning