Pappan tvinga vår 11-åring att träffa hans nya tjej.
att det är okej att lämna en 11-årig flicka i en lägenhet på 3 rok med okända vuxna män i timmar. lägg till att även dörrar renoveras och hon sover i sovrummet utan dörr. väldigt nära köket.
jag tycker det är fel. i så fall hade jag velat att han ringt och bett mig hämta, lämnat av henne kvällen innan eller på morgonen när han själv var på väg.
man behöver inte överdriva, men varför utsätta sig för risken och ångra sen.
det är helt okända män.
om de tär vad du menar, förstår jag varför du tycker som du gör om allt annat också.
Är man pedofil och vill komma åt barn, så söker man nog jobb inom förskola snarare än inom byggbranschen.
Du gör din dotter en FET jävla otjänst, bara så du vet det. Stackars unge. Totalt överbeskyddad. Kommer inte klara sig en dag själv ute i verkliga livet. Det gjorde ju inte Lisa heller (som du själv nämnde). Hennes första dag själv, se hur det gick. Detsamma med Engla.
Lär henne att klara sig själv istället.
Sluta klipp hennes naglar. Allvarligt. Låt de vara långa, låt öronen vara skitiga. Det kommer komma en dag då kompisarna säger att hon luktar illa eller har smutsiga öron - efter den dagen kommer hon ALLTID att minnas att hålla hygienen.