-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Om killen är 180 cm lång & VÄLTRÄNAD, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?
-
Menar du allvar? Skulle det spela någon roll om killen väger tex 70 eller 80 kg? Vem vet vad killen väger?
-
Det är bara kolla på en tjej som är 165 cm lång... Om hon väger 50 kg eller 60 kg... Man ser en enorm skillnad faktiskt trots jag själv är kille.Anonym (a) skrev 2015-10-30 08:05:08 följande:
Menar du allvar? Skulle det spela någon roll om killen väger tex 70 eller 80 kg? Vem vet vad killen väger?
-
Ja, så är det väl kanske, men bryr man sig om de där 10 kilona är man inte speciellt förälskad. Klart många kanske har sex utan att vara kära, men för mig hade inte vikten haft minsta betydelse.Anonym (Vikt) skrev 2015-10-30 08:07:13 följande:Det är bara kolla på en tjej som är 165 cm lång... Om hon väger 50 kg eller 60 kg... Man ser en enorm skillnad faktiskt trots jag själv är kille.
-
Jag tror du ljuger lite för dig själv faktiskt, klart vikten spelar roll om man ska ha sex... 150 kg kille eller 70-90 kg kille? Jag vet vad du skulle svarat... Utseende & personlighet är lika viktigt, allt annat är att ljuga.Anonym (a) skrev 2015-10-30 08:09:14 följande:Ja, så är det väl kanske, men bryr man sig om de där 10 kilona är man inte speciellt förälskad. Klart många kanske har sex utan att vara kära, men för mig hade inte vikten haft minsta betydelse.
-
Viktpetter :)Anonym (Vikt) skrev 2015-10-30 08:13:48 följande:Jag tror du ljuger lite för dig själv faktiskt, klart vikten spelar roll om man ska ha sex... 150 kg kille eller 70-90 kg kille? Jag vet vad du skulle svarat... Utseende & personlighet är lika viktigt, allt annat är att ljuga.
-
Visst, men nu handlade det inte om 70 eller 150 kg utan om 5-10 kg hit eller dit.Anonym (Vikt) skrev 2015-10-30 08:13:48 följande:Jag tror du ljuger lite för dig själv faktiskt, klart vikten spelar roll om man ska ha sex... 150 kg kille eller 70-90 kg kille? Jag vet vad du skulle svarat... Utseende & personlighet är lika viktigt, allt annat är att ljuga.
Nej, för mig är inte utseende lika viktigt som personlighet. Jag träffade min man online och var förälskad långt innan jag träffat honom. Utseende är viktigt, det förnekar jag inte, men inte till den grad du vill få det. -
Handlar det om vad jag tycker är snyggast rent estetiskt eller vad jag skulle välja på riktigt? Dvs om jag faktiskt skulle välja bort någon pga vikt?
Och fortfarande, varför bara upp till 90? -
Iofs. Eftersom det står "för både förhållande och sex" så antar jag att det handlar om hur man väljer i verkliga livet. Där spelar inte utseendet SÅ stor roll, även om jag så klart har preferenser och en drömkropp om jag får tycka fritt. Men lika lite som att männen jag är tillsammans/har sex med måste vara brunhåriga (vilket jag tycker är snyggat) så måste dom passa in till 100% på vikten. Jag skulle alltså kunna vara tillsammans med en vältränad man på 180 cm som väger allt från 70 och uppåt.
-
Jag vill inte väga mer än 90 kg, man är för stor då... Jag vill inte vara gladiator Hero precis...Anonym (-) skrev 2015-10-30 11:50:52 följande:
Handlar det om vad jag tycker är snyggast rent estetiskt eller vad jag skulle välja på riktigt? Dvs om jag faktiskt skulle välja bort någon pga vikt?
Och fortfarande, varför bara upp till 90?
Välj det du skulle valt på riktigt för förhållande & sex. -
Jag väljer inte baserad på vikten. Den "råkar bara följa med" resten av paketet av viktigare egenskaper.Anonym (Vikt) skrev 2015-10-30 12:08:43 följande:Jag vill inte väga mer än 90 kg, man är för stor då... Jag vill inte vara gladiator Hero precis...
Välj det du skulle valt på riktigt för förhållande & sex.
Jag har dejtat/haft sex med rätt små men vältränade/deffade killar..små otränade ..någon som varit strax under 2 m och haft lite övervikt, någon som tävlat i kroppsbygge (dock ej dom "värsta klasserna" och en och annan "Svensson" som legat där i mellan. Jag skulle behöva kryssa i allt plus några ickeexisterande alternativ om jag ska svara ärligt. Han jag är gift med matchar inte något alternativ så det kan jag inte gå efter heller.
Men om du ska fråga andra vad VI gillar så är det ju dumt att bara ta alternativen DU gillar. Om du nu ska basera din vikt på vad folk på ett forum säger så får du ju helt enkelt ta den vikt som får mest röster av de alternativ du gillar, men tar du inte med allt så får du aldrig veta om alla dom hellre hade valt något annat om dom fått välja själva.