Nässelutslag från helvetet!
Förra veckan i onsdags så började jag få utslag, såg inte alls ut som nässelutslag men på fredagen när jag var på BVC för vägning med min 2 veckors bebis så sa barnmorskan att det är nässelutslag och skriver ut tavigyl.
Jag har alltså fått utslag på mage, höfter, hela ben, rumpa, bröst och hela armar... Överallt förutom ansiktet!
Lördagen går och det blir värre, natten till söndagen spenderar jag på akuten så klådan tar kål på mig. Får inge hjälp där men får en tid på närakuten på söndagen där en läkare skriver ut kortison(betapred) tabletter för 3 dagar. Det blir en markant förbättring dessa tre dagar men långt ifrån bra... Kliar lite då och då och sen en kliattack varje natt som lägger sig efter kylbalsam... I tisdags så går jag till min husläkare då jag undrar vad jag ska göra nu när kortisonen är slut?! Han skriver ut aerius tabletter och säger "det där går bort på 2-3 dagar ska du se"
Det har inte gått bort, bara blivit värre och inatt va det värsta natten i hela mitt liv, kliade överallt i omgångar, fick inge sömn, grät flera gånger och nu undrar jag om man verkligen ska leva såhär? Det är fanemej inte värt att leva såhär.... Jag skulle på riktigt inte vilja leva just nu om det inte vore för mitt barn... Vet inte vad jag ska ta mig till...