• Tanja88

Icsi någon mer?

Hej , jag har gjort en Ivf behandling förra månaden som tyvärr inte blev någon graviditet & fick heller inga ägg till frysen. Fick hem brev om att påbörja ny behandling (kort protokoll) förhoppningsvis till nästa mens som beräknas den 18-19 november. Ska då testa menopur sprutan istället för gonal- f . Samt ska testa icsi metoden, har dock ej hört jätte mycket om den metoden, därför vill jag gärna att ni som lyckats med den metoden delar med er:) Även andra ivf:are e såklart välkomna att skriva :)

• Svar på tråden Icsi någon mer?
  • JOLI
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-20 12:21:07 följande:

Har TD 31 januari. Men kommer testa dagen innan, då vi är på resande fot på testdagen. Så blir lite osmidigt. Men känns som en evighet kvar, är bara på ruvardag 5 än så länge.

Hur går det för er? Hur långt har ni kommit? Kram!

På min födelsedag :) hade gjort min dag om ni plussar, hoppas hoppas hoppas!

Vi väntar på min mens i februari för att kunna starta! Kram
  • JOLI
    Tanja88 skrev 2016-01-20 20:08:21 följande:

Dax för första ul imorgon ! Hoppas äggblåsorna växer som de ska :) lycka till nu tjejer <3

Spännande! Vi håller tummar & tår för att det ska se bra ut! Kram på dig
  • Regnbågsdröm
    JOLI skrev 2016-01-20 20:29:59 följande:
    På min födelsedag :) hade gjort min dag om ni plussar, hoppas hoppas hoppas!

Vi väntar på min mens i februari för att kunna starta! Kram
    Wiiie! Hoppas också, förstås Men vore extra kul med lite glädje här i gruppen på din dag!!!
  • thea1983

Gomorron! Hoppas jag kan få plats här hos er..
    Vi håller på me vårt första försök o ska på UL nu om en timme... Oxå på RMC i Malmö :)

• thea1983

Jag har långt protokoll, har använt nässpray Synarela i 4 veckor o sprutorna heter Puregon, dom har jag tatt i 7 dagar...

• Regnbågsdröm
    thea1983 skrev 2016-01-21 07:22:48 följande:

Gomorron! Hoppas jag kan få plats här hos er..
    Vi håller på me vårt första försök o ska på UL nu om en timme... Oxå på RMC i Malmö :)

Klart det finns plats för dig!! Stort lycka till, håller tummarna! Uppdatera gärna hur det gick sen
  • thea1983

Hallå igen!! Höger sida hade 11 blåsor varav 10 va mellan 11-17 mm, vä sida hade 6 blåsor, alla under 10 mm.
    Dom sänkte min sprutdos och ska på nytt UL på lördag :))

• Regnbågsdröm
    thea1983 skrev 2016-01-21 10:03:32 följande:

Hallå igen!! Höger sida hade 11 blåsor varav 10 va mellan 11-17 mm, vä sida hade 6 blåsor, alla under 10 mm.

Vad bra att det gick bra! De sänker nog dosen på grund av de som var runt 17. De behöver ju inte stimuleras så mycket mer, samtidigt som de andra behöver växa till sig. Hoppas det visar bra resultat på nästa ultraljudet Hade ju varit himla smidigt om alla bara växte i samma takt
  • Tanja88

[quote=76252949][quote-nick]thea1983 skrev 2016-01-21 10:03:32 följande:[/quote-nick]

[/

Vad kul , vi är i samma fas kan man säga :) har dock kort protokoll, men var också på ultraljud idag på rmc i Malmö & ska dit också på lördag & förhoppningsvis planera äggplock till nästa vecka :) stort lycka till !

• Tanja88

Ja som sagt , ul idag , såg bra ut, ökad dos två dagar sedan dit på lördag igen & då planera inför äggplock i nästa vecka :))))) nu är det 3e gången gillt för oss <3 jag bara vet det!

Svar på tråden Icsi någon mer?