• Tanja88

Icsi någon mer?

Hej , jag har gjort en Ivf behandling förra månaden som tyvärr inte blev någon graviditet & fick heller inga ägg till frysen. Fick hem brev om att påbörja ny behandling (kort protokoll) förhoppningsvis till nästa mens som beräknas den 18-19 november. Ska då testa menopur sprutan istället för gonal- f . Samt ska testa icsi metoden, har dock ej hört jätte mycket om den metoden, därför vill jag gärna att ni som lyckats med den metoden delar med er:) Även andra ivf:are e såklart välkomna att skriva :)

• Svar på tråden Icsi någon mer?
  • Tanja88

[quote=76564991][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-04-24 17:01:22 följande:[/quote-nick]

Tack snälla. Ja hela det här försöket har varit minst sagt oroligt. Det är dags att det går ordentligt bra nu. Testdag är 9 maj!

Stort Grattis till ruvningen <3 häller mina tummar & tår !

• thea1983

Åh, så skönt för er Regnbågsdröm!! Jag håller tummarna!
    Så då är det bara jag kvar... den 1/5 börjar jag med synarella nässpray, sen är det första UL den 25/5, 2 dagar innan vi gifter oss. Vi valde ju att hoppa över en cykel, men istället blir bröllopet mitt i allt. Men det var det valet vi gjorde och vi vill inte vänta längre, så detta blir jättebra. Men det tog ett par dagar innan jag hade landat i allt detta.

• Regnbågsdröm
    thea1983 skrev 2016-04-25 10:50:26 följande:

Åh, så skönt för er Regnbågsdröm!! Jag håller tummarna!
    Så då är det bara jag kvar... den 1/5 börjar jag med synarella nässpray, sen är det första UL den 25/5, 2 dagar innan vi gifter oss. Vi valde ju att hoppa över en cykel, men istället blir bröllopet mitt i allt. Men det var det valet vi gjorde och vi vill inte vänta längre, så detta blir jättebra. Men det tog ett par dagar innan jag hade landat i allt detta.

Tack för att ni håller tummarna för oss, JOLI tania88 och thea1983. Ni är fina ni!
    Jag hoppas så att det ska gå vägen den här gången, tredje gången gillt liksom!

Stort lycka till önskar jag er thea! Det kommer gå bra! Och härligt med bröllop! Stor kram!
  • Regnbågsdröm

Resan slutar här. Ruvardag 11, floder med blod. Jag bryter ihop nu. Fullständigt. Ta hand om er alla! Hejdå.

• JOLI
    Regnbågsdröm skrev 2016-05-04 12:12:16 följande:

Resan slutar här. Ruvardag 11, floder med blod. Jag bryter ihop nu. Fullständigt. Ta hand om er alla! Hejdå.

Nej, gud vad trist att höra! Jag beklagar verkligen! Önskar jag kunde göra något för att underlätta för er!

Ta hand om er, jag kommer fortsätta heja på er! Styrkekram
  • Tanja88

[quote=76595215][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-05-04 12:12:16 följande:[/quote-nick]Resan slutar här. Ruvardag 11, floder med blod. Jag bryter ihop nu. Fullständigt. Ta hand om er alla! Hejdå.

Nej fy vad ledsen jag blir :(((((( stor kram

• JOLI

Hur är det med er här inne tjejer?

Har ni hunnit göra ert ultraljud än Tanja? Kollade ni kön isåfall?

• Tanja88

[quote=76661704][quote-nick]JOLI skrev 2016-05-26 20:17:56 följande:[/quote-nick]Hur är det med er här inne tjejer?

Har ni hunnit göra ert ultraljud än Tanja? Kollade ni kön isåfall

Hej :) allt e bra här ! Jag väntar en liten Alicia den 17 oktober är hon beräknad ! Själv hur går de? Puss

• JOLI
    Tanja88 skrev 2016-05-28 22:25:27 följande:

[quote=76661704][quote-nick]JOLI skrev 2016-05-26 20:17:56 följande:[/quote-nick]Hur är det med er här inne tjejer?

Har ni hunnit göra ert ultraljud än Tanja? Kollade ni kön isåfall

Hej :) allt e bra här ! Jag väntar en liten Alicia den 17 oktober är hon beräknad ! Själv hur går de? Puss

Skönt att höra! Åh vad kul, grattis! Vilket vackert namn!

Vi har vårt ultraljud i slutet av juni, så vi får se då vem som gömmer sig där inne! Den 16 November är datumet vi fått från tidigare ultraljud!

Tiden springer verkligen iväg! Kram
Svar på tråden Icsi någon mer?