Inlägg från: annananonym |Visa alla inlägg
  • annananonym

Fan fan fan

Anonym (:() skrev 2015-11-04 12:00:55 följande:
    Jag tog ett gravtest igår och det va positivt.

Då ringde jag en släkting till honom som jag haft mkt kontakt med innan.

Frågade om hon visste att han lämnat behandlingshemmet och ja det visste hon.

Och hon berättade att han va hos sitt ex men försvinner i ett par dagar för att knarka sedan kommer han tillbaka.

Fick då i samband ett meddelande av hans ex/flickvän där hon bara ville meddela att det va dom två nu och att han hade friat till henne så jag skulle inte hoppas på för mkt att få tillbaka honom och att hon läst allt jag skickat. Alltså han lät henne läsa mina innersta känslor.

Skickade ett sms till honom innan jag ringde hans släkting, där jag skrev - det är okej om du älskar C, för jag vill att du ska vara lycklig.

Men vi måste prata för jag är gravid.

Fick då till svar -jag älskar inte C. Och jag ringer dig så fort jag laddat min telefon, för jag har bara 1% kvar och ingen möjlighet till att ladda den.

Och så skicka han en bild på att det stämde ang batteriet.

Men när jag fick reda på allt det andra så skickade jag ett sms där jag skrev.

-jag gör abort, ska inte störa mer, dog lite nu.

Så nu tar jag detta beslutet själv, han och jag ska inte ha någon mer kontakt.

Helt otroligt att en knarkare (som du kallar honom) inte bara har en utan 2 kvinnor som trånar efter honom. Obestämd

Vad är så speciellt med denna mannen?

Att han ska ha friat till sitt ex vet du ju ingenting om, kan vara när han var påtänd alternativt påhitt från exet.

Men att han avvikit från behandling gör att du ändå måste lämna förhållandet.
Svar på tråden Fan fan fan