Inlägg från: Anonym (Mjo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mjo)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Tror inte att det har någonting alls med längd eller vikt att göra!

Det har heller inte med barnafödande att göra..

Alla är helt olika där nere. Det har med konstruktion och muskulatur att göra..

Och nej, tjocka tjejer har inte fett i fittan. Möjligtvis på venusberget och yttre blygdläpparna, men insidan av slidan har inget med vikt att göra, det är inte den typen av vävnad!

• Anonym (Mjo)
    Anonym (erfaren) skrev 2015-10-31 23:44:10 följande:

Det handlar inte om "fett i fittan" Utan om att på samma sätt som det bullar ut på utsidan, bullar det in på insidan.

Jag tycker du ska kolla in en anatomibok och slå upp hur kvinnans bäcken är konstruerat! Hur kan fett "bulla in" genom ben menar du?
  • Anonym (Mjo)
    Isola80 skrev 2015-11-01 09:28:40 följande:

Hahaha, har du ben i fittan eller?

Klart fettet sitter överallt i och på kroppen. Inte bara där det syns utåt.

Öh, ja? Du måste ju skämta.. Kolla på en bild och/eller känn på ett kvinnligt underliv. Det är väl klart som fan det är ben runtomkring. Så fett kan inte tynga/bukta in i "hålan"..

• Anonym (Mjo)
    Anonym (Walmok) skrev 2015-11-01 11:19:05 följande:

Intressanta svar. Jag har endast varit med mer eller mindre smala tjejer och samtliga har varit väldigt sköna. Men vi pratade i förrgår, ett grabbgäng, och en vän sa att han var med en tjej av större mått och han slogs av att hon var så mycket vidare än alla andra

Nu utgör ju inte en eller ett par personer någon allmän statistik. Alla är olika bygda och det har inget med fett, vikt eller längd att göra. Den tjejen din kompis var med hade lika gärna kunnat vara smal, nu råkade hon vara tjock. Jag är medellång (1.67) och har varit både riktigt smal (50kg) och riktigt tjock (98kg) och "trångheten" av mitt underliv har inte påverkats av detta.
  • Anonym (Mjo)
    j a d e skrev 2015-11-01 11:28:12 följande:

Jättespännande övning i logiskt tänkande. Frågor. Följer det här någon kurva? En riktigt stor kvinna, 150 kg t ex har alltså då rimligen ett ständigt gapande hål? Kan logiken tillämpas även på tankar om mäns kön? Små män - små kukar, större och längre män - jättedasar med risk för ryggont?

Men alla här som tycks sig veta säger ju olika. En påstår att tjocka tjejer har mer fett i fittan eller att den trycks ihop för att det "bullar in" Och då är trängre medans en annan säger att de är större.. :D en säger oxå att fittan inte omsluts av något ben/skelett..
  • Anonym (Mjo)
    Haskel skrev 2015-11-01 11:43:31 följande:

Det spelar ingen roll om en tjej/kvinna är tajt eller inte.

Jag har en stor kuk, så för mig är alla fittor trånga.

Om du uppfattar en kvinna som mindre tajt, så är det enbart DU som har för liten kuk.

Kvinnor är olika stora där nere precis som ni killar. Skillnaden är att tjejer kan påverka ganska mycket genom knipövningar.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (trångis) skrev 2015-11-01 12:30:22 följande:

Jag är så tigat därnere att mannen ibland har problem med att få in den, och jag har inte gjort en knipövning i hela mitt liv

Ja, det har ju inte bara med det att göra. Det hänger ju mest på hur man är bygd förstås. Men lite "rymligare" kvinnor kan bli tajtare genom knipövningar.
  • Anonym (Mjo)
    GrytanManRörOm skrev 2015-11-01 18:58:47 följande:

Enligt mina erfarenheter så är kortare kvinnor 155-160cm mycket tightare. Alla mina vänner vänner berättar samma sak så jag är iaf övertygad om att detta stämmer. Lite onödig info kanske men jag har legat med 150+ kvinnor så lite grund har jag till mitt påstående

Fast, i trådar där det handlar om kukstorlek så godkänns inte sådan statistik (av män). När folk påstår att medelkuken är 13 cm och jag säger att jag legat med 80+ män och de flesta ligger på runt 17cm så är det inte en sanning tydligen.. Det är tydligen en slump eller så har de ljugit, alternativt att jag inte har något bra ögonmått osv.. :D
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (kort=tight) skrev 2015-11-01 21:25:24 följande:

Ja kortare tjejer är tightare! Visste ni inte det? Är dom flesta av er oskulder?

Precis som att kortare killar har små kukar?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (157) skrev 2015-11-01 21:35:20 följande:

Jag är kort och supertrång och stark i fittan, kan klämma pojkvännens kuk rejält. Har aldrig knipit i hela mitt liv.

Men då kniper du ju, när du klämmer hans kuk! :D
Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?