Har smala korta tjejer tightare fittor?
Är dom skönare?
Är dom skönare?
Hur vet du att den är trång? Sånt kan män/barnmorskor säga bara för att vara snälla.
jo det får jag alltid höra att den är..vilket ger mig massa orgasmer
Intressanta svar. Jag har endast varit med mer eller mindre smala tjejer och samtliga har varit väldigt sköna. Men vi pratade i förrgår, ett grabbgäng, och en vän sa att han var med en tjej av större mått och han slogs av att hon var så mycket vidare än alla andra
Det spelar ingen roll om en tjej/kvinna är tajt eller inte.
Jag har en stor kuk, så för mig är alla fittor trånga.
Om du uppfattar en kvinna som mindre tajt, så är det enbart DU som har för liten kuk.
Mina erfarenheter är att mindre tjejer/kvinnor ofta har väldigt trång fitta, men även varit med om några normalviktiga/smått överviktiga har tighta också, men det tightaste har varit med en tjej som va väldigt kort och väldigt smal.
Helvete vilket liv det blev i min tråd....hinner inte läsa allt ens. Jag säger inte att min vän hade rätt om feta tjejer=slapp fitta. Men jag har ALDRIG stött på en slapp fitta men har iofs BARA legat med smala tjejer. Därav undrade jag. Ville inte dra igång en hetstråd där alla hatar på varandra.
Jag uppfattar inte tråden så..? :)
Men något ligger väl det ändå i att det finns stora kontra små vaginor. Bara det att tjejer gärna inte vill intala sig själva det om man har en stor fitta?
Ja, alla (de flesta) kan föda barn, det har inte med saken att göra. Men vissa tjejer kan inte njuta fullt ut av stora saker även fast det är avslappnade och gett det tid i relationer. Dom upplever det för utspärrat... Andra bara älskar riktigt stora saker. Det låter väl inte orimligt då att de tjejer som inte uppskattar det väldigt stora i sig då har en tightare fitta?
Sen kommer det säkert en uppsjö av "men fittan anpassar sig" och blablabla men man ser ju tydligt i trådar att det inte är så för alla. Hälften hälften skulle jag säga.
Härligt snack! Tänkte på tråden nu efter ikväll. Träffar en tjej just nu. 162cm lång på 49kg (sa hon). Bara brösten måste varor halva hennes vikt
. Hon är helt enormt tight.
Jag tappar nästan blod ur kuken när jag är inne i henne för det stramar så!