Inlägg från: Anonym (Zorro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Zorro)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Anonym (suck men fatta) skrev 2015-11-02 19:52:20 följande:

Fattar inte ni killar att det ALDRIG NÅGONSIN är kvinnans fitta som är för slapp/vid/stor eller vad ni vill. Funkar inte sexet är det ni själva som är för dåligt utrustade. 

(Sluta bedöma kvinnors värde efter tightheten på fittan när det är storleken (eller snarare avsaknaden av storlek på mannens kuk som är problemet)

Kan du då vara så snäll och berätta för oss vilka mått som inte duger?
  • Anonym (Zorro)
    Anonym (suck men fatta) skrev 2015-11-03 08:01:46 följande:
    Naturligtvis duger alla mått! Både hos tjejer och killar! 

Jag var ironisk när jag skrev för jag är så himla less på snacket om slapp respektive tight fitta- att män tenderar se problemet i kvinnans anatomi för att lägga sin del av ansvaret för att få sexet att fungera utanför sig själva och sin kontroll istället för att ta reda på vad paret tillsammans kan göra för att få det att funka.

Mina personliga kukpreferenser är: Alla storlekar som gör det möjligt att genomföra ett samlag med mig utan att det gör alltför ont. Men: Om kuken är "för liten" så gör det inte automatiskt att killen är ointressant då det finns så mycket mer än penetrerande samlag att göra. Detsamma gäller om kuken är "för stor". Slutsats: Det är mannen som bär organet som är primär, inte storleken på hans kön. Däremot är det viktigt för mig att alla män, oavsett storlek på behag, att de förstår att sex är så oändligt mycket mer än samlag.
    Bra skrivet! Men vad är sex för dig?
Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?