Har smala korta tjejer tightare fittor?
Ewww... Hoppas du använder kondom. Tycker det vore synd om de blev nersmittade av alla könssjukdomar du utvecklar av att ligga runt sådär...
Ewww... Hoppas du använder kondom. Tycker det vore synd om de blev nersmittade av alla könssjukdomar du utvecklar av att ligga runt sådär...
Tjocka tjejer har i regel trängre för det är mer fett runt vaginan som gör att den "trycks" ihop.
Jadu, Vill inte göra dig besviken men om du pluggar på lite varför tjocka har ett hjärta som får jobba mycket hårdare än på smala så kan du finna svaret där.
Fattar inte ni killar att det ALDRIG NÅGONSIN är kvinnans fitta som är för slapp/vid/stor eller vad ni vill. Funkar inte sexet är det ni själva som är för dåligt utrustade.
(Sluta bedöma kvinnors värde efter tightheten på fittan när det är storleken (eller snarare avsaknaden av storlek på mannens kuk som är problemet)
Och jag har en stor tjej som är super trån????
Helvete vilket liv det blev i min tråd....hinner inte läsa allt ens. Jag säger inte att min vän hade rätt om feta tjejer=slapp fitta. Men jag har ALDRIG stött på en slapp fitta men har iofs BARA legat med smala tjejer. Därav undrade jag. Ville inte dra igång en hetstråd där alla hatar på varandra.
Det handlar inte om att trycka ihop hela bäckenet.
Förstår du inte att fett bildas även runt vaginan och trycker mot vaginan likadant som fett trycket mot andra "saker" i kroppen?
Kvinnor utan stora fettdepåer har inte det trycket mot andra organ och framför allt mot blodådror.
Men något ligger väl det ändå i att det finns stora kontra små vaginor. Bara det att tjejer gärna inte vill intala sig själva det om man har en stor fitta?
Ja, alla (de flesta) kan föda barn, det har inte med saken att göra. Men vissa tjejer kan inte njuta fullt ut av stora saker även fast det är avslappnade och gett det tid i relationer. Dom upplever det för utspärrat... Andra bara älskar riktigt stora saker. Det låter väl inte orimligt då att de tjejer som inte uppskattar det väldigt stora i sig då har en tightare fitta?
Sen kommer det säkert en uppsjö av "men fittan anpassar sig" och blablabla men man ser ju tydligt i trådar att det inte är så för alla. Hälften hälften skulle jag säga.
- Och kanske intressantast: jag har inte kunnat iakta någon tendens att tjejer som fött barn, även flera barn, skulle vara slappare än tjejer som inte fött barn.