• Anonym (Hjälp)

Panik inför imorgon på grund av fredagens olyckshändelse

Det hände en liten olycka på jobbet i fredags under morgonen. Jag hade druckit en heö del mjölk och kaffe och blev dålig i magen. Vi var ute på fältet och skulle göra en mätning. Då helt plötsligt sätter min mage igång akut. Jag försöker hålla mig men det blir svårt. Av press så gjorde jag på mig i byxan. Kollegorna börjar undra vad det är som luktar och sedan börjar de se att det rinner ner för byxbenet för mig eftersom det var diarré. Chefen var på plats och föreslog att jag går hem. Inget mer sades. Kollegorna lämnade mig i fred utan att någon sa något. Jag ringde min sambo som hämtade mig.

Visst, det sköttes bra. Men jag har panik inför imorgon. Imorgon är en ny arbetsdag efter helgens ledighet. Nu ska jag träffa mina kollegor igen imorgon. Jag skäms ihjäl. Det blir så pinsam situation. Jag känner ju dem inte så väl då jag enbart jobbat här 1 månad. Vet inte riktigt hur jag ska hantera detta?

• Svar på tråden Panik inför imorgon på grund av fredagens olyckshändelse
  • Anonym (L)

Det är bara att göra det. Det blir inte mindre pinsamt för att du väntar. Dina kollegor verkar vara förståndiga och hänsynsfulla människor så de kommer förmodligen att bete sig som att ingenting hänt, och efter några dagar kommer det att kännas okej igen.

• Anonym (kls)

AAAAHAHAHAHAHAH! Vad sa sambon? Hade du någon plast under rumpan i bilen när ni åkte hem? Om jag var en av dina kollegor hade jag nog aldrig släppt det här :D

Däremot om jag vore du hade jag nog bytt arbetsplats. Hur är det ens möjligt att skita ner sig i vuxen ålder?

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (kls) skrev 2015-11-01 15:50:12 följande:

AAAAHAHAHAHAHAH! Vad sa sambon? Hade du någon plast under rumpan i bilen när ni åkte hem? Om jag var en av dina kollegor hade jag nog aldrig släppt det här :D

Däremot om jag vore du hade jag nog bytt arbetsplats. Hur är det ens möjligt att skita ner sig i vuxen ålder?

Värst vad du är otrevlig.

Att vara laktosintollerant är inte enkelt. När det trycker till och diarrén kommer är det väldigt svårt att hålla emot.
  • Långbenopluto
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-11-01 15:56:54 följande:
    Värst vad du är otrevlig.

Att vara laktosintollerant är inte enkelt. När det trycker till och diarrén kommer är det väldigt svårt att hålla emot.
    Så du är laktosintollerant och ÄNDÅ väljer du mjölk i kaffet?

Nja, jag tror inte på att det har hänt. Ingen bajsar på sig i vuxen ålder på en arbetsplats.

Då hade du fått springa bakom ett träd och satt dig ned....
  • Frugan T

Fortsätter du att dricka mjölk trots att du inte tål laktos rekommenderar jag vuxenblöjor.

• Anonym (Hjälp)
    Snövits skrev 2015-11-01 16:09:23 följande:

Nja, jag tror inte på att det har hänt. Ingen bajsar på sig i vuxen ålder på en arbetsplats.

Jag drack av fel mjölk. Jag trodde jag tog den laktosfria kannan. Jösses
  • Anonym (Wtf)

På mitt förra jobb var det en kollega som kissade ner sig på julfesten. Ingen gav henne gliringar för det nästa arbetsdag även om det såklart var urjobbigt för henne. Just face it!

• Rumpelstiltskins

Ingen vuxen bajsar på sig? Är ni på riktigt eller?

Det drabbade faktiskt min syster en gång, dock när hon satt i bilen påväg hem så ingen större skada skedd.

TS, just face it. De kommer förmodligen inte säga något till dig, möjligen bakom ryggen men vem orkar bry sig om sånt?

• Yngla

Ingen som hört om ibs heller? Det är klart att det kan hända. Jag är själv laktosintolerant men har aldrig inte kunnat hålla mig men det är klart att det kan hända och att håna en person som mår dåligt för denna olycka är högst olämpligt.

• Anonym (M)
    Snövits skrev 2015-11-01 16:09:23 följande:

• LauraPalmer

Alla ni som säger att man inte kan skita på sig i vuxen ålder borde få låna min mage + alla mediciner som gör eländet ännu värre.

Svar på tråden Panik inför imorgon på grund av fredagens olyckshändelse