Vad gör ni på fritiden/vardagskvällar?
Vad har inför intressen? Tycker det är svårt nu som vuxen att hitta intressen man kan göra på fritiden.
Jag tränar men skulle vara kul att kunna göra fler saker, tips? Är tjej, 30.
Vad har inför intressen? Tycker det är svårt nu som vuxen att hitta intressen man kan göra på fritiden.
Jag tränar men skulle vara kul att kunna göra fler saker, tips? Är tjej, 30.
Vad jag gör? Hur mycket som helst eller ingenting. Men, du är inte ensam många tjejer saknar fritidsintressen.
Ser på film eller tv oftast.
Vi tillbringar nästan all ledig tid i stallet med döttrarnas hästar. Där får vi motion, socialt umgänge, massa frisk luft och dessutom samvaro med döttrarna. Hunden är förstås alltid med och vi busar o leker med honom och letar kantareller med honom när den tiden på året är.
De få kvällar som jag är ledigt och har tid så städar jag, fixar hemma och ibland har jag sån tur att jag kan sitta och göra ingenting. Tid för intressen finns inte.
Jag ser film/serier.Umgås med barnen.
På vardagarna händer inte mycket mer än jag tränar nån kväll och sen hänger vi i soffan och umgås.
På helgerna är det oftast fullt med middagar, kalas etc.
På vardagarna hinner jag inte så mycket mer än träna, umgås med sonen, barnaktiviteter, läxläsning och alla sysslor hemma. Men blir väl någon film ibland :) På helgerna brukar vi göra roligare saker som simhall, bio, bowling, lekland, umgås med familj och vänner, bjuda på middagar och ännu mer träning. Brukar även gå på familjegympa då, superkul!
Hunden tar ett par timmar och sen är det hus, trädgård och hem som ska skötas. Har jag tid över läser jag gärna. Har varken ork eller tid för intressen om nu hund och trädgården inte räknas.
Jag tränar ca 5 gånger i veckan, håller på med idrott en gång i veckan och så bloggar jag.
¨Massor med olika saker. Har ett par företag och föreningar som jag arbetar lite ned på kvällarna. Sen pluggar jag alltid någon distanskurs. Skriver på en bok och gör presentationer och planerar föreläsningar. Tränar även på och spelar in muntliga presentationer.
Springer, cyklar, fixar i hemmet osv. Är ensamstående med tre barn så man hinner inte så mycket som man vill. På helgen brukar vi åka och träffa lite folk och så.