• Anonym (Man 30 plus)

Fist

Min fru och jag har inte svävat ut så mycket i sexväg och mest haft vanligt sex. För några veckor sedan föreslog min fru att vi skulle se på porrfilm ihop. Döm av min förvåning ville hon se en film med 2 tjejer och en kille. Hon blev jättekåt och jag tänkte jag skulle fingra lite i henne, då märkte jag att hon var hur öppen och blöt som helst jag bara gled in och rätt vad det var hade jag hela handen inne och hon kom i orgasm efter orgasm.

Jag har alltid tänt på fist och tänkt att jag är helt sjuk som tänder på det. Vågar heller inte prata med henne om det och hon verkar inte heller vilja prata om att jag fick in hela handen. Kändes nästa lite pinsamt efteråt. Men så nästa gång när vi var kåta så körde vi igen. Lite som att det här gör vi bara när vi är kåta liksom. Sen pratar vi inte om det :)

Grejen är också att vi haft jätte mycket sex nu och hon har aldrig haft så många och blöta orgasmer.

Är det nån mer som provat detta? Tjejer är det så skönt som det verkar?

Känner mig så frågande i ämnet....

• Svar på tråden Fist
  • Anonym (Fistare)

En härlig känsla när man får in hela näven

• Anonym (Man 30 plus)
    Anonym (Fistare) skrev 2015-11-02 14:40:58 följande:
    En härlig känsla när man får in hela näven
    Jag gillar ju att hon verkar njuta så mycket och att hon får såna orgasmer. Fast sen vet jag inte varför det är så upphetsande egentligen.
  • Anonym (Man 30 plus)

Känner mig som sagt konstig att jag gillar det och sen vågar jag ju inte prata med henne om det efteråt för det känns som hon ska känna sig som hon inte har tillräckligt tajt fitta eller nåt....

• 100kgpappa

Vi har precis börjat experimentera med fisting. Jag tänder egentligen inte på det, men min fru har blivet mer och mer sugen på det, och för några veckor sen lät hon en tjej med lite mer erfarenhet (och ganska liten hand) festa henne, och hon gillade det skarpt.

Har inte riktigt fått in hela handen ännu, men det närmar sig.

Lite skum känsla, men hon älskar det, så det är bara att fortsätta öva.

• Anonym (Man 30 plus)

Inte så många som svarar här, nu blir man ännu osäkrare....

• vargveum

Har försökt på tre tjejer, alla med på det, men bara lyckats med en. Som ni, vi pratade inte om det, men hon gick igång på det. Härlig känsla att ha hela handen inne och hon kvider av njutning. Fast hon fick inte orgasm av det.

Den jag träffar nu fick jag nästan in hela handen i röven på i fredags. Rövfistning, nytt för mig men sjukt upphetsande för oss båda...;)

• Ben66
    vargveum skrev 2015-11-04 19:46:19 följande:

Har försökt på tre tjejer, alla med på det, men bara lyckats med en. Som ni, vi pratade inte om det, men hon gick igång på det. Härlig känsla att ha hela handen inne och hon kvider av njutning. Fast hon fick inte orgasm av det.

Den jag träffar nu fick jag nästan in hela handen i röven på i fredags. Rövfistning, nytt för mig men sjukt upphetsande för oss båda...;)

Oj...fick hon inte jävligt ont efter fisningen?
  • 100kgpappa
    vargveum skrev 2015-11-04 19:46:19 följande:

Jag är på lite förskräckt fascinerad av anal fisting. Blir inte upphetsad av det, men är fascinerad över att det ens går. Gillar att leka med fingrar i analen på tjejer, men nöjer mig med 2-3 fingrar.
  • Ben66

Jag menar fistningen, inte fisningen Skrattande
    Det måste gå åt mängder av glidmedel.
    Använde du latexhandskar?

• vargveum

Ingen har fått ont.

Den jag lyckades fista helt, den bara gick in, hon är stor nertill... hon har xxxl dildos också.

Inget glidmedel inga handskar, bara naturliga safter och lite saliv.

• Pussan
    Anonym (Man 30 plus) skrev 2015-11-04 10:02:04 följande:

Inte så många som svarar här, nu blir man ännu osäkrare....

Det behöver du inte bli för det är riktigt gott! Fast man måste vara bra kåt o våt förstås. 
  • HasseA

Det finns nog inget min kvinna går igång på så mycket som att bli fistad. Mina händer är lite för stora, dock, så det lyckas inte så ofta.

Det här med att ni inte riktigt kan prata om ert sex - har du provat att åtminstone prata om det precis efteråt? Kanske säga "Hur är det, vill du att vi ska prova det här igen?", eller nåt sånt. "Var det något i det här som inte var så bra?", eller "Jösses vad jag går igång på att fista dig, du ser så härlig ut då!". Annars kan det ju kanske funka att viska i hennes öra "Ikväll vill jag prova att fista dig igen!". Jag tror det vore bra om ni fick igång lite prat om det, om sex. Och inte bara ni, specifikt, utan alla par där ute.

Svar på tråden Fist