Väntar barn, med min kusin.
Har en så sjuk sak som jag känner att jag måste dela med mig av. Som rubriker lyder så väntar jag, 17 år barn med min två år äldre kusin.
Här är min historia (väldigt förkortad).
Min pappa och hans syster har alltid haft en bra relation och vi är en nära och familjekär släkt. Mina 5 kusiner är som syskon för mig, men av dem har alltid vart speciell för mig. Han är två år äldre och världens snällaste. Under hela vår uppväxt har vi fått höra hur lika vi är både personlighet och utseende och att vi skulle kunna vara syskon. Vi har umgåtts mest eftersom vi är jämnåriga och även i äldre ålder så har vi festat tillsammans. Han har vart som en storebror för mig och alltid brytt sig och tagit hand om mig. Men så när jag en dag som 14 åring skulle sova hos honom så ändrades allt. Vi delade på hans lilla säng (inte alls konstigt för det är inte första gången). Men den här gången var det annorlunda, han tog på mig och skedade och sa att jag blivit väldigt sexig senaste året. Efter den natten så har vi haft en rätt så för nära relation. Vi kan busa och skämta om att vi ska ligga och på fester blir han väldigt närgående.
Och så hände det. För några veckor sen.. Vi hade vart på fest och båda var väldigt berusade, jag var ensam hemma och han följde mig hem (överbeskyddande som han är) enda till dörren. Vi stod och titta på varandra ett tag i hallen och sen bara kysstes vi. De ena ledde till de andra och nu är jag gravid. Mina närmsta vänner vet om det och jag har sagt att det är en kille jag träffat några gånger bara. Vad ska jag ta mig till? Ska jag behålla det? Ingen behöver ju veta någonting och tycker inte alls det känns rätt med abort! Vad tycker ni??