• Sprallig

Tjejer, vad tycker ni om korta män?

Tjejer vad tycker ni om en kort man på 167cm, eller korta män överlag? Visst har jag förstått att typ alla tjejer vill ha killar som är längre än er själva men hur är det med en kille som är jämnlång eller bara några cm längre?

• Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om korta män?
  • Anonym (tyvärr)

Det är såklart inget fel på kortare män men det attraherar inte mig alls. Jag vill ha "den store starke karlen" helt enkelt.

Men som tur är för dig så finns det massvis av tjejer som inte alls tänker som jag så dina chanser är nog tämligen goda

• Alexi

Tja jag är gift med en. Lyckligt gift kan ju tilläggas.

• Anonym (ggg)

Det är inge fel på korta män, men jag är rätt lång själv (170 cm) och vill gärna ha en man som är längre än mig. Gärna över 185 cm. Men finns tjejer som inte bryr sig, eller korta tjejer då blir du ju lång i deras ögon ;)

• Alexi

Vet också två andra i samma längd som du ts, också lyckligt gifta.

• Anonym (Ja)

Min man är 167 cm och jag är något kortare. Det är mycket praktiskt.

• Anonym (H)

Gillar INTE korta män, dvs män under typ 184. Alla mina tjejkompisar tycker likadant.

• Anonym (160 cm)

Jag har haft allt från killar som är några cm längre än mig till killar som är 2 m. Jag bryr mig inte.

• Anonym (In Love)

Jag har alltid tänkt att jag MÅSTE ha en lång man. Jag är nu sambo med en underbar man och vi fick nyligen en underbar liten dotter. :) och vet ni vad? Han är typ 5 cm kortare än mig. Såatte, love conquers all. ;)

• Anonym (n)

jag har svarat i många trådar om just detta sista månaderna och det handlar altid om längden 167 cm. Måste vara startade av samma kille, om och om igen

• Anonym (H)
    Anonym (n) skrev 2015-11-04 23:20:26 följande:

jag har svarat i många trådar om just detta sista månaderna och det handlar altid om längden 167 cm. Måste vara startade av samma kille, om och om igen

Säkert samma snubbe som tjatar om sina feminina röda läppar.
Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om korta män?