Inlägg från: emilianna |Visa alla inlägg
  • emilianna

BF juli 2016

Hoppar in här, plussade den 5 november och är i vecka 8 nu, första barnet :) mår jävligt illa nu sen vecka 7, usch

• emilianna

Kub test den 29 december för oss, perfekt för då kan vi berätta för precis alla vid nyår. Är i vecka 11 nu (10+3) så jag är i vecka 13 när testet görs

• emilianna
    Moorii skrev 2015-12-18 13:43:54 följande:
    Skönt att göra det innan jul och nyår! Jag är 4 dagar efter dig (9+6 idag) och ska göra mitt kub 12/1, i 13+3. Superduperlångt tills dess! Är borta hela nästa vecka, så därför det blev så dumt. Hoppas det blir ett bra resultat för er! :)
    Ja jag är nervös! Men man får tänka positivt, min familj fick veta nyheten i onsdags och imorgon (eller idag ;)) berättar vi för sambons fld. nervöst! sen väntar vi med nyheten till allmänheten efter kub. Tiden har gått så långsamt hittills, känns som det äntligen börjar gå snabbare nu.
  • emilianna
    skiz skrev 2015-12-18 12:44:58 följande:

Kommer vara 11+3 på tisdag när vi gör vårat, hoppas de kan se allt de behöver se, förra gången var jag 12+4 när vi gjorde kub.
    Om allt visar sig bra på tisdag kommer vi berätta för makens familj på julafton :) Mina föräldrar vet redan om, har svårt att hålla mig när det kommer till min mamma, är min bästa vän så hon fick reda på det så snart jag plussade! :)

Kul att kunna berätta så här roliga saker vid jul och nyår :)

Ja, det är så mysigt att berätta såna saker vid julen. Jag berättade för min familj i onsdag då jag och mamma fyllde år, kändes som en rolig födelsedagspresent ;) imorgon berättar vi för sambons fld, sen väntar vi först på kub innan vi berättar för allmänheten. vill att tiden ska gå snabbare!!! vill veta om allt är bra.. det är min första graviditet :)
Svar på tråden BF juli 2016