Inlägg från: BeckaRebecka |Visa alla inlägg
  • BeckaRebecka

BF juli 2016

förstagraviditeten skrev 2015-12-10 22:37:55 följande:

Har även funderat mycket på när det är dags att berätta för övriga i familjen att man är gravid???

Jag och mannen kom överräns att vänta tills magen börjar synas klart tydligt, men åh vad svårt det är att inte få berätta

Jag och min sambo funderar oxå men vi är lite kluvna för mina svärföräldrar bor 13 meter ifrån oss och vi vill berätta men ändå inte för vi har gått för kort tid så ett missfall kan ju komma men det skulle vara bra då om dom visste för att dom då skulle förstå varför vi skulle vara lessna och besvikna men vi väntar nog tills v.12 i alla fall.
    Är i v 7 har gått hela fulla veckor på Lördag
  • BeckaRebecka
    Niyoh81 skrev 2015-12-11 12:56:27 följande:

Hej.

Igår gick ja in i v.11. Mår piss och troligtvis har ja fått magkatarr.

Idag träffade vi bm för första gången. Trodde de var inskrivning men tydligen var de bara en infomöte. Fick inte tid för inskrivning förrän i slutet av Jan. Kommer vara i v.17 då.

Kändes som ett meningslöst möte när vi båda var tvugna ta ledigt. Har aldrig varit med om ett så sen inskrivning. Tidigare grav har ja gjort inskrivning i v.8-9.

Fick inte ens lyssna på hjärtat. Sa att de var för tidigit men min förra bm gjorde de i v.10.

Har vårt första ul 28:e december.

Va konstigt som sagt är jag i v.7 imorgon är det fulla 7 veckor.
    Har fått veta att hjärtat på pyret var bra. Var på hälsomöte igår och fick inskrivning direkt, Den 14 januari då vi är i vecka 12 min sambo var inte tvungen att vara med på de mötet men var tvungen att vara med på inskrivningen.
    Kommer göra första UL om ca 6 veckor sa dom när jag pratade med dom i Tisdags

BF 30 Juli
Svar på tråden BF juli 2016