BF juli 2016
Är nu inne i vecka 11 ( 10 + 2 ) och illamåndet har kommit tillbaka :(
Bf appen säger att för de flesta kvinnor så avtar illamåendet när man går in i vecka 12..
Har det varit så för er? Är så trött på detta :(
Är nu inne i vecka 11 ( 10 + 2 ) och illamåndet har kommit tillbaka :(
Bf appen säger att för de flesta kvinnor så avtar illamåendet när man går in i vecka 12..
Har det varit så för er? Är så trött på detta :(
Har även funderat på att börja med postafen, men är så rädd för att ta medicin i oro att det kan skada bebisen ... :(
Min bm sa att man kan ta postafen, men så läste jag på nåt forum en tjej som fick ett missbildat barn och hon trodde det berodde på att hon ätit postafen under hela gravidieten.
Vi reser iväg på en långresa nu i veckan så då kommer jag ta postafen för att klara väfen, men dessa "vanliga" dagar då? Tar ni postafen?
3dje inlägget sen klar ;) Måste bara dela med mig nu, En riktigt konstig sak hände i helgen!
Vi skulle ha en familjeträff och killens kusiner,faster osv hade kommit in från en annan stad (endast träffat dem 1 gång innan)
Kl hade börjat närma sig 24.00 och jag var trööötttt... så jag sa till de andra att jag går i sängs.
Killens kusiner kom halv 1 och undrar var jag är. När de får veta att jag sover utbrister de att jag måste vara gravid!
Killen berättar detta på morgondagen och jag tyckte det bara var lite konstigt
Sen under familjeträffen så drack jag inte alkohol ( är nykterist så trodde ingen skulle reagera på det) också åt jag mycket chips (en hel skål), chipsen hade plötsligt blivit mer än god.
Så kommer helt plötsligt fastern och kusinerna fram och frågar hur det går med graiditeten och nästa gång de ser mig kommer jag ha en liten bebis mage
Detta är riktigt konstigt, förstår inte alls hur dem kunnat lista ut att vi är gravida? Jag och killen har inte berättat för någon så detta att dem listade ut det kom som en chock..
Både jag och killen förnekade allt men är fortfarande förvirrad hur dem kunde veta??
Jag har inte gått upp i vikt än och under festen var jag inte ens illamående.. så försod ingenting? Kan man se på folk att dem är gravida?:/