Inlägg från: Bellamamma72 |Visa alla inlägg
  • Bellamamma72

BF juli 2016

Hej! Hoppar in här. Bf 31 juli, mitt 5:e om allt går vägen:) Grattis till er Alla <3

• Bellamamma72
    Lucy Cat skrev 2015-11-25 07:49:34 följande:

Är det någon mer än jag som sover dåligt? Jag är supertrött på dagarna och längtar till sovtiden. Sen drömmer jag så verkliga drömmar och vaknar tre-fyra gånger varje natt. Jag vill tro att det är graviditeten som gör det..

Ordet -väl- stavas med ett L och inte två.
    Samma här ! Jättejobbigt när man har en aktiv liten snart 2- åring;)
  • Bellamamma72
    Idalova skrev 2015-11-28 00:08:41 följande:

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?

Vad tråkigt:(
  • Bellamamma72

V 7+4, VUL idag o allt såg toppen ut sa läkaren:) underbart att se lilla hjärtat slå så fint<3

• Bellamamma72
    Anonym (Hodejj) skrev 2016-01-04 10:52:08 följande:

Hej! Har precis gått in i v 12... Eller 11+2..

Tycker att symtomen har försvunnit sedan typ v 10... Inte trött längre... Var aldrig illamående. Lider dock av lågt blodtryck.

Och sorry för beskrivning, men jag var riktigt riktigt trög i magen i början, trodde jag skulle få hemorrojder. Men nu är allt tillbaka som vanligt. Hade jag inte blivit så plufsig och fått större bröst skulle jag aldrig tro att jag är gravid... Såklart är detta skönt men också förenat med oro... Så dumt att man inte får göra ul tidigare....

Är i v 11 o mina symtom är nästan borta helt. Orolig jag med.... Har missfall o MA bakom mig, samt att jag är 43 år, såg ett litet pyre i V8 med tickande hjärta o allt då normalt, men ändå. ..... Svårt att koppla av.
Svar på tråden BF juli 2016