BF juli 2016
Hej! Hoppar in här. Bf 31 juli, mitt 5:e om allt går vägen:) Grattis till er Alla <3
Hej! Hoppar in här. Bf 31 juli, mitt 5:e om allt går vägen:) Grattis till er Alla <3
Är det någon mer än jag som sover dåligt? Jag är supertrött på dagarna och längtar till sovtiden. Sen drömmer jag så verkliga drömmar och vaknar tre-fyra gånger varje natt. Jag vill tro att det är graviditeten som gör det..
Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?
V 7+4, VUL idag o allt såg toppen ut sa läkaren:) underbart att se lilla hjärtat slå så fint<3 
Hej! Har precis gått in i v 12... Eller 11+2..
Tycker att symtomen har försvunnit sedan typ v 10... Inte trött längre... Var aldrig illamående. Lider dock av lågt blodtryck.
Och sorry för beskrivning, men jag var riktigt riktigt trög i magen i början, trodde jag skulle få hemorrojder. Men nu är allt tillbaka som vanligt. Hade jag inte blivit så plufsig och fått större bröst skulle jag aldrig tro att jag är gravid... Såklart är detta skönt men också förenat med oro... Så dumt att man inte får göra ul tidigare....
Så glad! I v 11 o VUL idag. Lilla pyret vinkade
läkaren sa att nu vågar jag pusta ut<3