• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • SSK13

En sexfråga!

Eftersom jag fått MA visste jag inte ÄL-dagar eller när fertiliteten skulle öka, hade tänkt ha sex varannan dag. Har tagit cb digital ÄL-test som haft blinkande smiley nu tre dagar i rad. Vi har haft sex måndag och tisdag, tre ggr. Idag fick jag ju blinkade smiley igen, kan vi hoppa över idag utan att riskera något?

Vet ju inte hur länge jag kommer få blinkande smiley... Börjar bli lite öm redan nämligen ;) hoppas på fast smiley imorgon eller fredag. Då vill jag iaf ha sex de dagarna. Hur hade ni gjort?

Har inte berättat om ÄL för min man så han börjar nog undra vart denna fantastiska sexlust snart ha kommit från. Ville inte säga något än för att jag inte vill att han ska känna sig tvungen. Tänkte säga när smileyn blir fast att ÄL sker :)

• Crazy catlady

Nu tror jag att äl är över för denna gång.. så nu väntas 2 låååånga veckor tills man kan se om det tog något. .. Jag hoppas hoppas hoppas på att kunna få ge min man denna fantastiska julklapp....

*håller mina tår och tummar*

• knutan83

Jag har en fråga till! Jag köpte sånt där storpack med ägglossningstester igår och i instruktionerna står det att man ska ta testerna samma tid, men tänker att det är ju olika tester så varför måste man ta dem samma tid? Och måste det vara exakt på klockslaget? Blir lite otålig och vill testa nu men igår testade jag kl 12.

• annacnummertre
    knutan83 skrev 2015-12-09 10:30:41 följande:

Jag har en fråga till! Jag köpte sånt där storpack med ägglossningstester igår och i instruktionerna står det att man ska ta testerna samma tid, men tänker att det är ju olika tester så varför måste man ta dem samma tid? Och måste det vara exakt på klockslaget? Blir lite otålig och vill testa nu men igår testade jag kl 12.

du kan testa när du vill :)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-09 10:11:04 följande:

En sexfråga!

Eftersom jag fått MA visste jag inte ÄL-dagar eller när fertiliteten skulle öka, hade tänkt ha sex varannan dag. Har tagit cb digital ÄL-test som haft blinkande smiley nu tre dagar i rad. Vi har haft sex måndag och tisdag, tre ggr. Idag fick jag ju blinkade smiley igen, kan vi hoppa över idag utan att riskera något?

Vet ju inte hur länge jag kommer få blinkande smiley... Börjar bli lite öm redan nämligen ;) hoppas på fast smiley imorgon eller fredag. Då vill jag iaf ha sex de dagarna. Hur hade ni gjort?

Har inte berättat om ÄL för min man så han börjar nog undra vart denna fantastiska sexlust snart ha kommit från. Ville inte säga något än för att jag inte vill att han ska känna sig tvungen. Tänkte säga när smileyn blir fast att ÄL sker :)

Deyt är klart du kan hoppa, men jag hade inte vågat det. Vi körde lite mjukare mys sista ggr, typ. ta på sig själv och sen när han var nära körde vi lite försiktigt (ursäkta detaljerad beskrivning, men ja.). Han vet ju iofs när ÄL är och så.

Men känn efter, har du ont ska ni ju inte! Men sen behöver man ju inte köra penetration hela tiden liksom, för det sliter :/
  • sebbejonte

Bim -2-3 o äl+12 idag. Struntade i att testa imorse. Vill inte ha fler blanka test.

Jag har såna humörsvängningar, skällde ut min sambo i morse för han drog upp mitt täcke lite. Stackarn, han kunde ju inte veta att jag var varm. Han försökte ju bara vara snäll.

Jag har inte alls så ömma bröst längre, det är jättekonstigt?!!!!! När jag har ömma bröst inför mens försvinner inte det förrens dagen efter jag börjat blöda?!!

Kan det vara så att kroppen varit i pms-läge och nu har ägget fäst o då ändras det till gravid-läge?

• Symetrical

En sexfråga!

Du kan absolut hoppa över en dag! Den är ju inte ens fast än, så äl är minst 2-3 dagar bort.
  • annacnummertre

En sexfråga!

sorry, glömde att du hade de där avancerade testerna. kan inte dem ;)
  • BeataHulda8108

Nu kan ni ta bort mig från listan. Nästan en vecka sen mens, men nu är den på gång.

Skönt faktiskt, så jag slipper vänta och kan fokusera på nästa månad istället.