• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical

[quote=76148180][quote-nick]NollÅtta skrev 2015-12-23 10:39:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Klockrent! Stort grattis! Älskar lloyds testa tidigt.

• ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-23 10:42:05 följande:

Ofta är det dock så att själva blodet tar ett tag på sig att komma ut, så ibland har ägget fäst ytterligare någon dag tidigare och i dessa fall kan man plussa bra någon dag efter nidisen, ffa med extra känsliga test.

Okej, det har inte kommit några mer färgade flytningar utan nu är det vanliga igen ? Vet inte hur jag ska tolka det. Dock tror jag ändå mensen är på väg bara att den kommer tidigare, har varit med om att den kommer tidigare förr
  • Symetrical
    Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:51:21 följande:

Jätte svagt!! Vet inte om ni kan se!

Jag ser definitivt! Kanske ett cb plus vore på sin plats på julaftonsmorgon..?!?
  • NollÅtta
    Symetrical skrev 2015-12-23 10:44:13 följande:

[quote=76148180][quote-nick]NollÅtta skrev 2015-12-23 10:39:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Klockrent! Stort grattis! Älskar lloyds testa tidigt.

Ja super-Loyds!  

Kände ju det där sticket i vänstra sidan på ÄL+4. Tänkte då att nuuu fäste ägget. Men sen har jag inte haft några symptom alls..jo det drar liiiite ibland precis där jag kände sticket.
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-23 10:50:52 följande:

Okej, det har inte kommit några mer färgade flytningar utan nu är det vanliga igen ? Vet inte hur jag ska tolka det. Dock tror jag ändå mensen är på väg bara att den kommer tidigare, har varit med om att den kommer tidigare förr

Hur ligger tempen då (om du nu har koll på den)?

Jag tror på nidis i alla fall.
  • nepe
    STORT grattis till er alla plusare! Själv köpte jag ett gravtest igår, skulle testa nu imorse men då var mensen redan här. Känns skittråkigt såklart, men känner mig mer okej än föregående månader. Hoppas att vi INTE syns i januaritråden. GOD JUL! kram 
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-23 10:57:08 följande:

Hur ligger tempen då (om du nu har koll på den)?

Jag tror på nidis i alla fall.

Jag tempar tyvärr inte men hade tänkt börja med det nästa år får se nu då om jag behöver jag hopps innerligt att du har rätt !
  • Symetrical
    NollÅtta skrev 2015-12-23 10:57:01 följande:

Ja super-Loyds!  

Kände ju det där sticket i vänstra sidan på ÄL+4. Tänkte då att nuuu fäste ägget. Men sen har jag inte haft några symptom alls..jo det drar liiiite ibland precis där jag kände sticket.

Spännande! Vilken dag efter äl är du på?