BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Välkomna alla nya!
Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)
Välkomna alla nya! 
Hur går det för er som har bim i början av dec? Ni borde väl ha/haft äl nu? Själv dök smileyn upp idag, första försöket med clearblues digitala äl-test så det var kul. :)
Hej alla ÄL-testare,
Vilket märke och var ska jag beställa dessa stickor?
Har NaturalCycles digitala men tänkte bunkra upp och prova annat :)
När jag ska börja tempa, vad är det för temp jag bör skaffa mig? Har ingen temp hemma..
Kikade på NC-sida men fatta inget. Vill inte binda upp mig på något.
Gissar att de tog äggledaren? Då finns det väl i alla fall ingen ökad risk för ett nytt? Håller tummarna för att du snart får ställa in en massa icke-gravida saker du planerat! När jag ska börja tempa, vad är det för temp jag bör skaffa mig? Har ingen temp hemma..
Kikade på NC-sida men fatta inget. Vill inte binda upp mig på något.
Ja nu är min äl förbi. Bim 1 dec. Fick ju fullt utslag på testet i lördags o lite svagare i söndags. Sex i lördags o igår..letar symtom redan trots att jag vet att det är alldelse för tidigt. ![]()
Nej sex i lördags och i söndags menar jag