Inlägg från: Anonym (Panna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Panna)

Varför ska man fortsätta?

I dagens samhälle är många grovt porrskadade. Jag hade blivit skrämd om jag stötte på en man med en kuk så stor som de är i de flesta porrfilmer. Min sambo har något mindre än dig, och han är det bästa och skönaste sexet jag någonsin varit med om! :) när vi träffades för fem år sedan vågade han inte ligga med mig på flera månader, för han tyckte han hade för liten kuk, men i mitt tycke är den riktigt jäkla alldeles lagom! vi väntar dessutom vårt första barn om 6 månader så män med lite mindre snoppar kan också lyckas bra här i livet ;)

Vad gäller dina andra problem tycker jag definitivt att du bör gå och prata med någon proffesionell, du behöver inte må så dåligt, det finns hjälp att få!

• Anonym (Panna)
    Anonym (91) skrev 2015-11-06 16:12:49 följande:

Var det något som han sa rakt ut eller fick du tvinga det ur honom? Och tyckte inte du att det var oattraktivt, alltså det dåliga självförtroendet?

Han sa det tillslut, det tog ett tag innan han vågade ta upp det. Vi låg ofta och mös och hånglade och han tillfredställde mig på andra sätt, men såfort jag närmade mig hans byxor så var det stopp. En dag frågade jag vad som var fel och han berättade som det var, att han skämdes för att den inte är så stor. Jag sa bara "men sluta, tror du på allvar att jag bryr mig?", sen lät han mig gå "hela vägen" hehe :) och efter det har han inte visat några problem med dåligt självförtroende gällande den biten, vårt sexliv har alltid varit öppet och väldigt aktivt, och jag har aldrig funnit honom oattraktiv på något vis! Visst var man lite skeptisk i början när jag absolut inte fick komma innanför hans byxor, man tänkte liksom "vad tusan gömmer han där nere egentligen". Men såfort han berättade så förstod jag och han förstod nog väldigt snabbt efter det att han har absolut ingenting att skämmas för :)
Svar på tråden Varför ska man fortsätta?