vad är otrohet?
Har hamnat i en märklig situation då jag inte kan tolka min flickväns beteende mot mig längre, hon beter sig som att det är ok att umgås, bjudas, skicka sms, ringa och hålla andra män hemliga för mig, kanske är dom bara kompisar, kanske bara jag som tycker dom tar upp min plats. jag har inget emot att andra män pratar med henne, givetvis, men varför är hon så öppen, social, trevlig, bemötande, naiv mot andra, mitt framför näsan på mig i hemlighet.
Trots det så är hon tydlig med att hon älskar mig, vill ha barn med mig, gifta sig med mig, trivs med livet med mig, pratar om svärmor, svärfar, syskon, familj, vänner, alla, att vi är ett par, ett lyckligt, fungerande par sedan några år, lyckliga tillsammans och inga andra orosmoln på våran himmel.
Hon har gått över gränsen mot mig med vissa saker, men hon fortsätter som om jag är tvungen att påminna henne om hennes brister, annars lär hon sig aldrig verkar det som. Om hon är dummare, mindre intelligent än andra tjejer i 30-40-års åldern vet jag inte, men jag börjar nästa tänka så om henne, min kärleksfulla, ömma flickvän, men som är så bemötande mot alla att hennes positiva sidor blir hennes billiga stämpel.
Är otrohet, sms och samtal. Är otrohet hemliga vänner som hon håller för sig själv utan att berätta om dom för mig? betyder det att hon är oärlig mot mig, dubbel i sin natur eller är jag onödigt hård i mina tankar om henne.
skriver inget om vad som hänt, inget om våran relation för övrigt, men 99% av alla killar hade lämnat henne tror jag, men nu älskar jag henne, är det fel av mig? kan man leva med en som inte kan prata om sitt liv öppet, enkel och vara rakryggad mot hur man beter sig. Kan man leva ihop med någon som inte ber om ursäkt och som inte verkar förstå att hon sårar?.
känt varandra i några år, bor nära varandra, inte alltid gemensamt, inga barn, lever ett bra liv med henne, men inte med hennes naivitet.
///lycklig, men oviss