Positiva junibebisar 2016
Hoppar in här, bf 21 juni med andra barnet. Har en son född mars -15. Bor i norrbotten, är fortfarande mammaledig med sonen men planerar jobba några veckor i vår om kroppen klarar det!
Hoppar in här, bf 21 juni med andra barnet. Har en son född mars -15. Bor i norrbotten, är fortfarande mammaledig med sonen men planerar jobba några veckor i vår om kroppen klarar det!
Hej tjejer! Idag ska jag på julbord, hur är det nu med laxen. Kan man äta den och vad kan man äta? Kallrökt, gravid osv?
Jag hade feber i nästan 2 veckor med sonen, var innan v 15 vet jag. Inte ens då var det farligt.
Är jätteförkyld nu, lite feber har jag också, men är inte orolig att det ska påverka graviditeten. Det enda som är jobbigt är att man knappt kan ta något läkemedel...
Är det nån fler som har typ molandevärk eller typ som mensvärk?
Tack för allt ert stöd! Min plantenta ligger och skaver mot livmodern därav blödningarna. Detta måste de göra uppföljning på 8v innan BF för det går inte föda så vaginalt om plantentan ligger kvar där den är nu.
Vilken vecka är alla i och när kunde ni känna/ana bebisen där inne? :)
Jag är i vecka 15 och tror mig ha känt en "bubblande" känsla i magen vid två tillfällen. Det börja kännas mer verkligt nu. Längtar som bara den till RUL i mitten av januari :)