BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute?
Dela gärna med er!

Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute?
Dela gärna med er!

Inte varit så aktiv här, men nu är det den långa väntan mellan äl och bim.
Har känt mig ganska nere denna månaden. Det verkar ha låst sig rejält för mannen och han har svårt att komma när det behövs.... Vi har myst varannan dag hela cykeln men inte lyckats få till det ordentligt under äl, håller mina tummar ändå eftersom dottern blev till trots avbrutet.... Känner ju klart att chansen ändå är minimal.
Någon som vill lägga till mig på listan?
Bim 7/1, 5e försöket, 2a barnet
Alla nya är inlagda :) välkomna. Hoppas vi flyttar allihop till bf-tråd innan januaris slut
Hej där alla! Har hängt en del i de tidigare trådarna (BIM oktober, nov och dec) och tänkte hänga här med men jag har valt att hoppa över den här månaden. Behövde en paus bara. Har ändå koll på er alla och jag gör comeback i feb :)
Hoppas på många plus :)
Alla nya är inlagda :) välkomna. Hoppas vi flyttar allihop till bf-tråd innan januaris slut
Var är bim-listan förresten? ska vi inte ha den i tråden?
måste ändra min bim till 29/1!
Hur känns det för dom som har bim närmaste dagarna? Känner ni något? Någon som vågar sig på första gravtesten snart? Åh hoppas på många många plus nu!!
Jag är på äl+8 idag ska nog testa ikväll för skojs skull :) har precis fått lite ont i brösten och det har jag aldrig haft :p
Jag är på äl+8 idag ska nog testa ikväll för skojs skull :) har precis fått lite ont i brösten och det har jag aldrig haft :p
Spännande!! Spara kisset och hoppas på ett tidigt plus för dig
Fick glad gubbe idag, så min bim är ca 14 januari iställe. Någon som kan ändra åt mig? Denna cykeln är på 43 dagar.... Andra ägglossningen efter mitt MA. Hoppas nu att det tar sig. Kram på er