BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute?
Dela gärna med er!

Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute?
Dela gärna med er!

Hejsan :) Jag hoppae in här hos er :) Jag o mannen försöker på syskon här. Mensen har rullar igång för 4-5 månader sen (syskonet är ett) o är skapligt oregelbunden ännu 26-42dagar :( Jag hade ont i magen o i livmodertappen den 24de med äl flytningar. Så antar att jag ska testa mig om typ 10 dagar för o vara på den säkra sidan. Testade av nyfikenhet idag men det var super negativt.
Nu ska jag läsa idatt mig o se
Vilka ni är :) Det ska bli kul o följa er till plussen :)
Hej!
Hoppas jag kan hoppa in här även fast jag inte har bim föränn ca 30/1.
Jag och min man har nu försökt ett par månader efter att vi äntligen bestämt för att skaffa barn.
Förra månaden trodde jag verkligen att vi prickat in rätt då jag testade ägglossningstest som visade positivt den 16/12 och den 17/12 så vi höll ju igång några dagar både före och efter. Men sen fick jag bruna blödningar den 25/12 som har hållt i sig ända till idag då mensen kom :(
Så jag hoppas på ett bättre år nu med ett pluss i slutet av månaden.
Någon som provat fertilitetsglidmedel?
Ska bli kul att följa er alla och hoppas vi kan peppa varann och hålla modet öppe :)
God fortsättning på er allihopa! Nu hoppas vi på många plus o 2016-bebisar!
Har en liten fråga som någon kanske kan hjälpa mig besvara? :)
Använder mig utav Natural Cycles som räknar ut min äl. Har alltid regelbunden mens men nu denna gång skulle jag få min mens 27/12 vilket jag fick, men den försvann efter ett dygn o kom tillbaka med dunder och brak igen 29/12. Min äl flyttades enligt appen från den 9 januari till den 12 januari.
Ska jag lita på att de är den 12? Vill inte gärna missa den..
Tog ett cb i morse. Är på äl+9 men det var blankt :(
Kanske för tidigt jag vet men mitt hopp försvann.
Alla andra månader har jag kännt en massa symtom som både ömma bröst, illamående, irritation och gråtmild men denna månaden känner jag ingenting. Verkligen ingenting. Hoppades att det skulle vara positivt men lik förbannat tappade jag hoppet i morse.
Blir så arg på mig själv att jag ska testa så tidigt
Hej!
Hoppas jag kan hoppa in här även fast jag inte har bim föränn ca 30/1.
Jag och min man har nu försökt ett par månader efter att vi äntligen bestämt för att skaffa barn.
Förra månaden trodde jag verkligen att vi prickat in rätt då jag testade ägglossningstest som visade positivt den 16/12 och den 17/12 så vi höll ju igång några dagar både före och efter. Men sen fick jag bruna blödningar den 25/12 som har hållt i sig ända till idag då mensen kom :(
Så jag hoppas på ett bättre år nu med ett pluss i slutet av månaden.
Någon som provat fertilitetsglidmedel?
Ska bli kul att följa er alla och hoppas vi kan peppa varann och hålla modet öppe :)
Brunt o rosa räknar jag endast som spottings. Mensens första dag är den dag det kommer rött färskt blod. Oavsett mängd
När det börjar blöda rikligt! :)
Alla andra månader har jag kännt en massa symtom som både ömma bröst, illamående, irritation och gråtmild men denna månaden känner jag ingenting. Verkligen ingenting. Hoppades att det skulle vara positivt men lik förbannat tappade jag hoppet i morse.
åh jag känner med dig. Ge inte upp än! Och kommer mensen så tänk att det är en dag närmre nästa ägglossning, så försöker jag tänka.. Styrkekram