• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Esls
    Esls skrev 2016-01-08 08:12:09 följande:
    Åh fel svar från dig hehe!
    Men det är skumt, hade äggviteflytningar 28-29/12 men borde haft äl den 2. Jag är bara på första försöker så har aldrig tänkt på äl mm, men kan det va så? Att jag hade flytningarna 28 och äl 2? Eller är det mer troligt att jag hade äl 28-29?
    Äl testet visade glad gubbe vid båda tillfällena...
  • Mammamiia10
    Cfmilla skrev 2016-01-07 16:17:48 följande:

Äl +5 lotionsflytningar är det ända jag känner. Möjligtvis liiiiiiite knappt kännbar aktivitet i tjejmagen. Hmm tror nog inte att det tagit sig denna månaden heller. Bim nästa lördag, någon annan som har bim runt 15.e??

Jag tror jag har bim den 15/1, men inte riktigt säker när jag hade ägglossning för jag kände aldrig av den denna gången alls..

Haft en väldig mensvärk sen 2 dagar tillbaks..Känns faktiskt som att det skulle kunna va nåt?

När kommer du testa?
  • Cfmilla
    Esls skrev 2016-01-08 07:59:59 följande:

Tänker du göra ett test innan bim?

Jag är så sugen, fast är väl att kasta pengar i sjön att ta ett test imorgon om man har bim 17/1?

Ja det är nog lite tidigt! Nej jag kommer inte testa innan bim, jag testar om mensen är sen ... Den var 14dagsr sen förra månaden... Så jag försöker ta det lugnt
  • Cfmilla
    Mammamiia10 skrev 2016-01-08 08:23:12 följande:

Jag tror jag har bim den 15/1, men inte riktigt säker när jag hade ägglossning för jag kände aldrig av den denna gången alls..

Haft en väldig mensvärk sen 2 dagar tillbaks..Känns faktiskt som att det skulle kunna va nåt?

När kommer du testa?

Jag kommer tidigast testa på bim, om mensen inte dyker upp. Känner inte så mycket alls faktiskt, så jag tror nog inte riktigt på denna gången.

Åh hoppas du har nått där inne!!
  • lillverra

Ja imorgon är det bim.

Ingen mens förra månaden var det två dagar tidig.

Inga som helst symtom. Så tvivlar på att det tagit sig. Äl testen visar positivt. Så får väl se om mensen kommer inatt/imorgon annars testar jag söndag morgon. Drömde inatt att jag plussa. Jävla dröm kommer nog inte vara sant då inga symtom finns.

• vanjastina

Äl+1 idag. Har sagt till mig själv att inte testa förräns mensen är sen - det lär ju gå bra..... :p

• 8airam8

BIM idag. Inga tecken till mensen som borde ha varit här inatt. Om jag vaknar på lördag morgon utan mens så testar jag.

• Fian88
    Esls skrev 2016-01-08 08:12:09 följande:
    Åh fel svar från dig hehe!
    Men det är skumt, hade äggviteflytningar 28-29/12 men borde haft äl den 2. Jag är bara på första försöker så har aldrig tänkt på äl mm, men kan det va så? Att jag hade flytningarna 28 och äl 2? Eller är det mer troligt att jag hade äl 28-29?
    Haha, sorry;)
    Skulle tippa på att du fick äl den 30e eller 31a, ägget ska ju släppa 24-48 timmar efter positivt test. Hade jag varit du hade jag väntat till söndag i alla fall:)
Svar på tråden BIM januari 2016