BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute?
Dela gärna med er!

Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute?
Dela gärna med er!

Äl +5 lotionsflytningar är det ända jag känner. Möjligtvis liiiiiiite knappt kännbar aktivitet i tjejmagen. Hmm tror nog inte att det tagit sig denna månaden heller. Bim nästa lördag, någon annan som har bim runt 15.e??
Bim 27/1 om de är den korta cykeln denna gång..
Tänker du göra ett test innan bim?
Jag är så sugen, fast är väl att kasta pengar i sjön att ta ett test imorgon om man har bim 17/1?
Jag tror jag har bim den 15/1, men inte riktigt säker när jag hade ägglossning för jag kände aldrig av den denna gången alls..
Haft en väldig mensvärk sen 2 dagar tillbaks..Känns faktiskt som att det skulle kunna va nåt?
När kommer du testa?
Ja imorgon är det bim.
Ingen mens förra månaden var det två dagar tidig.
Inga som helst symtom. Så tvivlar på att det tagit sig. Äl testen visar positivt. Så får väl se om mensen kommer inatt/imorgon annars testar jag söndag morgon. Drömde inatt att jag plussa. Jävla dröm kommer nog inte vara sant då inga symtom finns.
Äl+1 idag. Har sagt till mig själv att inte testa förräns mensen är sen - det lär ju gå bra..... :p
BIM idag. Inga tecken till mensen som borde ha varit här inatt. Om jag vaknar på lördag morgon utan mens så testar jag.
Jag är imponerad!!!!