• qvinna5

*~ BF MAJ 2016 ~*

Hej! Äntligen hittar jag en tråd för oss som förhoppningsvis får barn i maj. Gjorde kub-testet förra veckan och tyvärr visade det 1/18 risk för DS. Blev väldigt chockad då jag är ung och tränar och är frisk. Barnet är beräknat till mitten av maj och hoppas så att det är friskt. Gjorde moderkaksprov idag och håller nu alla tummar jag har att svaret är positivt. Annars har illamåendet gått över och jag mår bra. Foglossning måste va hemskt ???? håll ut! Tänk på det positiva med bebisen i magen.

Kub-test, högrisk, moderkaksprov
  • qvinna5

Hej!

Tack! Tuzz. Kub testet kan vara onödigt i vissa fall. Kan skapa en onödig oro men det får man förbereda sig på innan man gör det.

Jag hoppas verkligen svaret är positivt. Hemsk väntan.

Jag åt prostafen, hade armband och smååt lite för att slippa illamåendet, hoppas det hjälper lite för dig.

När är du beräknad till Tuzz?

Ha det så bra! ????????

• qvinna5

Tack! Det är en jobbig väntan..

Det låter väldigt tungt att må så dåligt. Men det kan gå över med tiden. Har ni någon medicin? Vissa verkar gå utan att känna en smula medan andra är helt förstörda. Konstigt det där..

Idag var det faktiskt svårt att komma upp från sängen men mest pga trötthet. Har iaf ett jobb jag verkligen trivs med så det är skönt.

Önskar verkligen att barnet är friskt.. Vill känna lycka och glädje över detta liv inom mig.

Jag kan känna att jag tycker det känns lite jobbigt att bli tjock. Någon mer som känner så? Det är ju självklart att jag ska bli det men vill inte bli för tjock så jag aldrig kommer tillbaka till mitt gamla jag. Har tränar hela livet men har inte samma energi nu.. Hur känner ni?

• qvinna5

Första svaret var positivt och jag är så glad för det! Barnet har rätt antal kromosomer och nu hoppas jag nästa svar också är bra!

Hoppas ni börjar må bättre som är sjukskrivna och mår illa! Håll ut!

????

• qvinna5

Hej! Kul att fler är aktiva här. Beräknad till 15/5 bor i Stockholm och det är första barnet. Är 29 år. Har en bonusdotter.

Svar på tråden *~ BF MAJ 2016 ~*