*~ BF MAJ 2016 ~*
Jag har BF 5 maj
Någon mer från Malmö?
Jag har BF 5 maj
Någon mer från Malmö?
Jag har BF 5 maj, och rul den 8/12, längtar! Jag var sjukskriven under 5 veckor i början av graviditeten pga illamående och kräkningar, nu har det blivit bättre. Har dock varit sjukskriven även de senaste två veckorna, för ryggsmärta som gör att det inte går att sova mer än ett par timmar i taget. Börjar bli bättre nu så jag hoppas kunna jobba i nästa vecka.
Jag känner inga fosterrörelser än, men vill gärna känna dem snart. Känns fortfarande overkligt att det finns en bebis därinne, även om jag sett den på ultraljud och det putar ut en mage.
Det är min första graviditet, och jag bekymrar mig för förlossningen. Rädslan är inte helt logisk, men känslan blir ändå densamma. BM kommer remittera mig till nåt ställe där man får samtal etc, men det blir inte förra efter vecka 35. Någon annan som har funderingar kring detta?
I förrgår kände jag bebisen för första gången, helt underbart! Efter det har jag känt den flera gånger, både små buffar och sparkar. Igår fick sambon dessutom känna tre små sparkar efter lång väntan med händerna på magen. På tisdag är det RUL och det ska bli så kul att få se det lilla pyret.
Är nu i 18+1.