• Svar på tråden Män bättre moral än kvinnor
  • j a d e

Hur full är du nu, på en skala?

• Vattenlilija

Ja det är därför som så många män är otrogna, går bakom ryggen på sina partners, säger klumpiga saker, inte hjälper till med hemmet osv osv. Nej det finns med andra ord svin bland båda könen, det är absolut ingen skillnad.
    Man har inte låg moral och lite respekt för att man ser på saker annorlunda och inte håller med.

Jag förstår att det känns tufft att ditt ex gått vidare efter knappt 2 år men det är inte respektlöst eller brist på moral att göra det.
    Jag kan däremot tycka att det är lite respektlöst mot henne att köpa rykten rakt av och hänga ut henne här utan att först prata med henne.

• flislis

Men du! Läste lite i din tråd. (jag tycker ditt ex är väldigt okänsligt.) Men du kan ju inte dra alla över en kant sådär!

(sen kan det hjälpa att folk sitter här på forumet anonyma och taggar varandra att bli mer o mer bitchiga/trolliga. Tror inte hälften av vad som sägs här är sånt folk säger i verkliga livet)

• Aikido

Jag vill bara flika in att trots att jag inte höll med dig i förra tråden så är jag man.

Den där kvinnliga, usla moralen och respektlösheten jag besitter får jag tyvärr dras med resten av livet. Men jag ska försöka lära mig leva med det.

• maritbinge

Hehe, och vilken slutsats drar nu där du läser om hur överrepresenterade män är som gärningsmän i våldsbrott eller om män som är otrogna och så vidare? 

• Dudde44FL

Ber om ursäkt för denna tråd Menar inte allvar. Var bara upprörd för min föregående tråd. Klart att alla kvinnor är lika bra. Ångrar att jag skrev detta djuuuuuupt. Förlåt

• grind

Kvinnor gör bara som alla andra.

• Zarch
    Dudde44FL skrev 2015-11-06 19:25:43 följande:

Ber om ursäkt för denna tråd Menar inte allvar. Var bara upprörd för min föregående tråd. Klart att alla kvinnor är lika bra. Ångrar att jag skrev detta djuuuuuupt. Förlåt

Nej lika bra är vi ju inte, vissa är bättre än andra. Rid ut det där nu, inte bra att ge sig så tidigt som i inlägg sex.
Svar på tråden Män bättre moral än kvinnor