Inlägg från: Anonym (metro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (metro)

Skärp er Svenska kvinnor

Anonym (Ajja) skrev 2015-11-07 18:53:10 följande:

Tänk om vi inte vill ha nån svensk patriotisk man, inte vill bli skyddad och omhändertagen? 

Utseende är inte viktigt, men personlighet är. Och definitivt en delad tanke kring mänskliga rättigheter och att alla människor värderas lika högt. 

Jag blir avtänd av inställningen du beskriver att du blir nobbad för. Så enkelt är det.

Nja du tänder på metrosexuella killar. Din text förklarar allt. Självklart vill inte du ha en patriot
  • Anonym (metro)
    ninasord skrev 2015-11-07 19:09:42 följande:

Är nog hellre med en vuxen, mogen svenska man det räcker bra för mig om det nu skulle bli av något partnerskap. Inga finska män tack.

Vass? Inga finska män?? Perkele finska män är riktiga män! vad är det för fel på dig kvinna!
  • Anonym (metro)
    ninasord skrev 2015-11-07 19:18:26 följande:

Jag har fått nog av allt vad det gäller finska män bara.

Synd säkert har du fått för mycket finne humör perkele perkele. Ber om ursäkt för mina finska landsmän. Svenska män är bra dom med så länge dom inte röstat på Fi
  • Anonym (metro)

Det enda jag inte ville att Sverige tar över från finland är ordet "Hen" men det är redan kört! det ordet har varit finlands enda svaga länk och den börjar svenska folket använda Perkele!

• Anonym (metro)
    ninasord skrev 2015-11-07 20:32:45 följande:

Du menar "hän". Det säger man bara om man vill verka fin i kanten, annars säger man "se" med kort e.

Är dålig på att stava på finska men du har rätt se on oiken hehe
  • Anonym (metro)
    AnooYoo skrev 2015-11-07 21:26:06 följande:

Då måste lejonhannen också acceptera att honorna jagar själva och bestämmer vem han får ligga med.

Det finska lejonet såklart
  • Anonym (metro)
    Stolt Farsa skrev 2015-11-07 21:36:37 följande:

Har män som röstar på SD svårt att få tjejer?

Nope tvärt om tror jag
  • Anonym (metro)
    Åttionian skrev 2015-11-07 22:07:38 följande:

Ja, definitivt. Åtminstone om du frågar mig.

Att de sedan inte begriper att det beror på deras 50-talsinspirerade syn på kvinnor är ju bara skrattretande anser jag.

Kvinnor har kortare fötter och är därför mer lämpade att stå vid diskbänken. Dom är även kortare så det är enklare att dammsuga. Dom har större rumpa så det passar bättre att sitta på golvet och leka med barnen.. dom kör sämre än män så det är bättre att gubben tar bilen till jobbet.. den kvinnliga orgasmen är en myt så män behöver aldrig bry sig om att fixa en
  • Anonym (metro)
    Anonym (metro) skrev 2015-11-07 22:25:06 följande:

Kvinnor har kortare fötter och är därför mer lämpade att stå vid diskbänken. Dom är även kortare så det är enklare att dammsuga. Dom har större rumpa så det passar bättre att sitta på golvet och leka med barnen.. dom kör sämre än män så det är bättre att gubben tar bilen till jobbet.. den kvinnliga orgasmen är en myt så män behöver aldrig bry sig om att fixa en

Och glöm inte att Eva skapades av ett revben av mannen...
Svar på tråden Skärp er Svenska kvinnor