• Anonym (Besviken, sviken)

Skärp er Svenska kvinnor

Det är inte bara jag utan flera av mina kompisar säger samma, Svenska kvinnor nobbar oss för att vi är patrioter. Ni får gärna nobba mig för mitt utseende eller min personlighet men att nobba mig för att jag tycker att massinvandringen måste få ett slut är sjukt.
    Vad vet ni om oss egentligen. Vi älskar vårt land. Vi skulle gärna vilja få hjälpa er kvinnor i hemmet med matlagning, disk, tvätt och barnen när de kommer. Vi skulle gärna vilja älska er men i stället blir vi avvisade, inte av alla men nästan alltid av dom som ser ut så att det börjar trycka nedanför naveln.
    Skärp er. Ni kan inte få något bättre än Svenska patriotiska män som skyddar er och älskar er och tar hand om er!

• Svar på tråden Skärp er Svenska kvinnor
  • Anonym (patrioten)
    Anonym (Besviken, sviken) skrev 2015-11-07 21:51:20 följande:
    Javisst, min liknelse. Vi Patrioter är ärliga och jag erkänner gärna när jag har fel.
    Men det känns som vi kommit från ämnet. Det är allvarligt och jag vet att jag inte är ensam om att ha startat trådar om det här. Min kompis, han som blev nobbad av ensamstående kvinnor med barn bara för att han är patriot har haft en tråd uppe utan att få så många goda råd från FL:s kvinnor.
    Vad tycker du. Jag måste ju vara ärlig och berätta att jag är Patriot, skulle du ge mig en chans då - om vi av en händelse möttes på krogen.
    Ensamstående föräldrar är oerhört noggranna med val av vem de vill dejta eftersom barnen är det viktigaste de har.
    Anonym (patrioten) skrev 2015-11-07 22:35:46 följande:
    Ensamstående föräldrar är oerhört noggranna med val av vem de vill dejta eftersom barnen är det viktigaste de har.
    Ja, därför borde de förstå att en Patriot kan skydda och hjälpa dem.
  • foodforclouds
    Anonym (Besviken, sviken) skrev 2015-11-07 22:35:40 följande:
    Som Patriot behärskar jag Svenska perfekt.
    Du har inte ens någon vidare fantasi eftersom du bara tjatigt upprepar dig likt en papegoja med begränsat vokabulär.

Ta ett kex och var tyst nu Polly.
  • Åttionian
    Anonym (Besviken, sviken) skrev 2015-11-07 22:35:40 följande:

Som Patriot behärskar jag Svenska perfekt.

I så fall borde du veta hur "de" och "dem" skall användas.
  • Anonym (visst)

Skärp dig själv. Vi har all rätt att nobba er precis så mycket vi vill och av vilka anledningar vi vill. Vi är inte skyldiga er kärlek.

foodforclouds skrev 2015-11-07 22:39:34 följande:
    Du har inte ens någon vidare fantasi eftersom du bara tjatigt upprepar dig likt en papegoja med begränsat vokabulär.

Ta ett kex och var tyst nu Polly.
    Vi Patrioter förolämpar åtminstone inte andra. Våta åsikter kan kanske ses som en förolämpning av somliga men vi sysslar inte med personangrepp.
  • foodforclouds
    Anonym (Besviken, sviken) skrev 2015-11-07 22:45:06 följande:
    Vi Patrioter förolämpar åtminstone inte andra. Våta åsikter kan kanske ses som en förolämpning av somliga men vi sysslar inte med personangrepp.
    Ja, jag tar verkligen illa upp av våta åsikter. Fuktiga är på gränsen till vad som är acceptabelt

.
    Helst riktigt torra PK-åsikter vill jag ha.
    foodforclouds skrev 2015-11-07 22:49:15 följande:
    Ja, jag tar verkligen illa upp av våta åsikter. Fuktiga är på gränsen till vad som är acceptabelt

.
    Helst riktigt torra PK-åsikter vill jag ha.
    Tack för dina personangrepp. De ger mig ett svar på min fråga.
  • Anonym (Svensk)

Jag är en svensk kvinna som älskar mitt land, och skulle vilja ha en pojkvän med samma åsikter som jag

• foodforclouds
    Anonym (Besviken, sviken) skrev 2015-11-07 22:57:43 följande:
    Tack för dina personangrepp. De ger mig ett svar på min fråga.
    Varsågod!

Du har inte ställt någon fråga. Du har kommit med ett påstående om att svenska män med patriotiska åsikter väljs bort av kvinnor när de väljer partner.
    Du har sedan klargjort för hur du ser på detta och att du anser att kvinnor gör fel eftersom svenska patriotiska män, enligt dig, är utmärkta som partners och överlägsna andra.

Eller missade jag var du framförde din frågeställning?
Svar på tråden Skärp er Svenska kvinnor