Inlägg från: Hanky Panky |Visa alla inlägg
  • Hanky Panky

Verkar han intressant enligt dig?

Låter som en intressant kille och jag hittar inget direkt avskräckande i din beskrivning. Kanske för lång dock, men blir man kär kvittar det.

Däremot skulle nog jag aldrig vara god nog åt honom.

• Hanky Panky
    Anonym (Systeryster) skrev 2015-11-08 16:03:24 följande:
    Varför tror du inte det? Han är en väldigt ödmjuk person och han är mest ute efter en tjej som han kan passa ihop med rent personlighetsmässigt. Han går mest på personkemi och att tjejen ska vara kärleksfull och få honom att må bra. Men så är det väl en fördel om hon liksom han är intellektuellt lagd, för det var inte exet och hon upplevde honom som alldeles för driven och uppskattade inte alls hans mer filosofiska sidor.
    Jag har väl svårt att se mig själv som flickvän till en så "bra" kille.

Är arbetslös för tillfället, har svårt att hitta jobb eftersom jag inte är utbildad högre än gymnasiet. Har inget driv direkt och vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv, trots att jag hunnit fylla 32. Känner mig absolut inte tillräckligt smart för att plugga på högskola. Jag har alltid varit mer praktiskt lagd än teoretisk så plugg funkar inte för mig. Läser mycket dock så skulle väl kunna klassas som intellektuell och allmänbildad ändå. Dom jobb jag kan få är lågavlönade "vanliga" jobb. Industri, lager och butik tex.

Inte heller är jag hälsosam. Har aldrig tränat. Har alltid varit smal så har inte kännt att det har behövts. Mat bryr jag mig inte så mycket om så jag sitter inte och vräker i mig goda maträtter med feta såser. Kan inte laga mer än några få rätter ändå. Älskar onyttigheter som ostbågar och choklad, men försöker ändå inte vräka i mig för att hålla vikten i schack eftersom jag inte tränar något.

Just det där med driv och träning/hälsa verkar vara något dom flesta söker i en partner, så där går jag bet.
Svar på tråden Verkar han intressant enligt dig?