Inlägg från: Anonym (***) |Visa alla inlägg
  • Anonym (***)

Verkar han intressant enligt dig?

Anonym (Systeryster) skrev 2015-11-08 09:43:52 följande:
    Han har aldrig haft svårt att träffa tjejer och det finns även nu tjejer i hans omgivning (på jobbet t ex) som är intresserade, men det ska ju vara nån som HAN gillar och funkar ihop med också.

Det här med allmänbildningen och att han inte läser vanlig media handlar ju om att han inte vill matas med en massa negativa nyheter varje dag utan själv vill välja vad han ska ta del av. Och ärligt talat, hur viktigt är det egentligen att läsa skvallret i Aftonbladet eller DN? Jag avstår av samma anledning. Det som skrivs där ÄR vinklat. En tjej som sitter och läser allt sånt är ju knappast rätt för honom heller...

Nån dejtingsajt skulle han aldrig sätta sin fot på, han är helt enkelt inte den typen. Det är därför jag skriver här.

Och bitter... Det tycker jag ju inte. Men sårad blev han. Jag märker dock att han behöver bli "överbevisad" om att det faktiskt finns bra tjejer där ute (förutom hans systrar då!). ;)
    Hur gör han när han väljer vilka nyheter han ska ta del av? Vilka medier använder han? Ge gärna konkreta exempel.
  • Anonym (***)
    Anonym (Systeryster) skrev 2015-11-08 19:00:44 följande:
    Jag vet att han tittar endel på VICE News, men kan tyvärr inte redogöra för fler kanaler just nu eftersom jag inte känner till mer. Ska se om jag kan få nåt svar från honom.
    21ST Century News, som ägs av R Murdoch, har investerat multum i VICE News.
    Murdoch är ju inte opolitisk, så hur menar du att detta är en oberoende kanal?

Anser ni båda två att svenska nyheter, typ SVT och TV4, är skvaller och propaganda?

• Anonym (***)
    Anonym (Systeryster) skrev 2015-11-09 14:45:23 följande:
    Missade tyvärr att svara dig tidigare.

Jag är lite nyfiken på hur du skulle beskriva dig själv och även vad det var du fastnade för i denna beskrivning av honom.

Haha, ja, jag försöker hitta hans nästa flickvän. ;)
    Något fel måste det vara på honom, om han inte kan skaffa en flickvän själv, utan måste ta hjälp av sin syster.

• Anonym (***)
    Anonym (Systeryster) skrev 2015-11-09 20:31:38 följande:
    Han har inte ens försökt utan sitter bara och jobbar hela tiden. Han vet inte ens om att jag försöker hitta en flickvän åt honom utan det är helt och hållet på mitt eget initiativ eftersom jag ville se om det ev kunde finnas nån där ute som han kan passa ihop med. 
    Vad jobbar han med?
Svar på tråden Verkar han intressant enligt dig?