• SandraHj

falska symtom ?

Hej på er ! Är väldigt konfunderad och orolig !

I augusti fick jag en urinvägsinfektion, åkte in akut då smärtorna spred sig till ryggslutet och svåra buksmärtor. Dem misstänkte då ej övre urinvägsinfektion trots detta, dem kolla om jag var gravid men neg på gravtest då..fick tabletter och infektionen försvann. Men efter kuren blev min mage svullen och uppblåst,har mått illa, varit förstoppad någon dag eller två, ont i brösten,svag metallisk i munnen ibland, ordentliga varmvällningar och har senaste dagarna fått mörkare urin ? Dricker mycket och då blir det bättre men e ändå mörkare en vanligt ..

Orolig vad som händer med min kropp då jah ej känner mig 100 av någon anledning ?

E jag gravid borde jag vara i v 8 ungefär ...någon som fått reda på graviditet så sent ? Isf hur ?

Tacksam för alla svar !!!

• Svar på tråden falska symtom ?
  • snurrigsomfan

Du kanske ska ta ett till test, om du inte redan har gjort det? det är bara så du säkert kan veta :)

• SandraHj

Absolut!Jag gjorde ett utav dem nya snabbtesten som finna apoteket. Var dock ca 2 veckor sedan , men så var det negativt

Vet också att en graviditet för min del är svårt då jag har turner syndrom och man då till stor del är infertil.. uppskattar verkligen att du svara !! :)

Svar på tråden falska symtom ?