När kan jag pierca om naveln?
Jag piercade min navel idag....själv.. Och jag vet att det inte är bra att göra det själv + riskerna men jag är beredd att ta dom så ni som vill skriva att jag är dum som gör det, snälla lämna denna tråd innan ni kommenterar.
Jag kan börja med att säga att jag har piercat 3 av 5 hål i öronen, 1 labret, 1 medusa, 1 smiley och såklart 1 navelpiercing, alltså 7st själv. Jag använder mig av sterila verktyg(nål och tång samt piercing) + handskar och har hittills inte stött på några problem förrns idag då jag tyckte att jag skulle pierca naveln, vilket i sig inte var något problem MEN jag insåg inte att min navel är lite knepig att pierca, speciellt själv så när piercingen väl va på plats så insåg jag direkt att den va fel placerad. Satte den för högt, så jag tog ut den.
Så nu undrar jag hur länge jag borde vänta tills jag kan pierca igen?, fast rätt nästa gång. Kommer då inte pierca på samma ställe men den kommer med största sannolik att tas mitt emellan dom 2 hålen som gjordes idag, hoppas ni förstår vad jag menar!
Jag är 21 år så ni vet.
Tack till ni som tog er tid att läsa!