Inlägg från: Miniflicka93 |Visa alla inlägg
  • Miniflicka93

Tidiga symtom tråden!

Jag har väldigt lika symtom som dig! Har dock även hård magen och känner mig yr! Känns verkligen som detta är en bra månad! Utöver andra månader har jag nu molande värk i magen och hade hugg igår! Hoppas så att de va ägget som ville flytta in!

• Miniflicka93
    jossjoss skrev 2015-11-10 21:17:09 följande:

Hej!

Jag har exakt samma symtom som dig förutom ont i brösten. Har en väldigt hård mage istället. Fick dock min mens igår, inte alls som den brukar vara? Ingen värk, mycket mindre än vanligt.. Hört att man kan få konstig mens trots att man är gravid? Men också för att man ej använder piller eller liknande så kroppen blir lite ur balans. Så vet inte vad man ska tro eller om man ska våga testa sig.

När har du din bim? Kan de ha varit en nidis du fick?
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-11 18:27:58 följande:

Hade ÄL i onsdags (4/11) och började känna mig konstig nu i måndags. Säkert jag som inbillar mig? Har ont i nederdelen av magen och ibland känns det som att det hugger till lite. Jag känner mig inte som mig själv? Har BIM 18/11..slutade även precis med mina ppiller, den 18/10, haha. Men man vet väl aldrig, eller hur?

Jag känner samma, har som typ stick i magen och mensvärk. Hade äl mellan 4-5 denna månad! Jag känner mig hel lustig, tror verkligen på denna månad! Utöver sticken o den molande värken har jag ont i brösten och tappat mat aptiten! Min mage är också lite krasslig och känner mig uppblåst som sådär innan mens typ!
  • Miniflicka93
    Cissi2801 skrev 2015-11-11 17:15:58 följande:

Jag hänger gärna på här,

Har haft samma symtom som två gånger tidigare... Råkade dock ut för missfall båda gångerna...

Har bim i morgon, tog ett gravtest i morse som visade negativt...

Tror ändå att jag är gravid, men får se om mensen dyker upp ändå... Hoppas ändå att den inte gör det

Vad för symtom har du? Håller tummarna för att den lilla vill stanna hos dig denna gång <3
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-11 22:03:39 följande:

När har alla tänkt att ta gravtest? :)

Har bim den 18/19 så egentligen borde jag vänta till söndag innan jag börjar testa! Men vet inte om jag kan hålla mig då jag tror mina tester kommer redan idag! Haha. Har beställt hem 5 testlagret o 2 cb.. Haha själv?
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-12 14:15:51 följande:

Har också BIM då! Jag vill också testa redan nu, men det känns onödigt då det kommer troligtvis inte visa nåt starkt. Lika bra att vänta och se, sparar man pengar dessutom ???? jag har bara två cb hemma som jag köpte igår ????

Ja men precis!! Om du har 2 test kommer du vänta till typ bim-1 då? O ta den andra på bim? :) känns som en evighet kvar :O
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-12 18:01:53 följande:

Ja men verkligen! Vill bara att nästa vecka ska komma nu! Visst jag slutade med mina ppiller nyss och det är första gången vi försöker, men man vet aldrig.

Jag tror att jag tänker testa på bim-1 :) du då?

Jag håller tummarna för dig! Själv är jag på försök 8 haha. Jag ska använda mina billiga stickor från bim-4 och sedan spara mina cb till bim-1 och bim dagen :) jaa jag vill också få nästa vecka nu!! Orkar inte vänta, haha
  • Miniflicka93
    snusan02 skrev 2015-11-12 19:40:40 följande:

Hej! Jag har BIM nu på måndag! Är illamående och yr. Brösten är sjuka och jag är så trött. Fick missfall i april och har försökt sen dess. Hoppas så på ett plus nu. Har inga barn sen tidigare.

Tråkigt med mf! :/ håller tummarna för att du plussar :)
  • Miniflicka93
    Bella_123 skrev 2015-11-12 20:01:03 följande:

Får man vara med här? Verkar vara en intressant tråd :) Jag använder mig av cb äl-test och i söndags visade det ingenting och i måndags fick jag max fertilitet (glad gubbe) inte ens en stegring? Och bara för skojs skull så har vi provat dagarna efter för att de om det trappas ner men har fått max fertilitet 3 dagar i rad? Är de normalt? Har man kvar hormonet så länge i kroppen att det ger utslag flera dagar efter? Någon som varit med om liknande?

Oj vad lustigt att ni inte fick någon stegring! :O jag har ingen aning om det är vanligt eller inte men inte hört något sådant innan! Men skönt att de blev positivt iaf :)
  • Miniflicka93
    Bella_123 skrev 2015-11-12 23:18:25 följande:

Jo jätte konstigt! Sedan är de så konstigt att det nu är positivt 4 dagar i rad? Det är bara vänta 2 veckor och se om sambon har rätt, han tror jag är gravid :P så får se om man får ett efterlängtat +

Jag får helt enkelt hålla tummarna för dig! :D
Svar på tråden Tidiga symtom tråden!